Pienen tauon jälkeen vois olla pienen päivityksen paikka:D
Oltiin Niinan ja Pian kanssa pitämässä vähän ehkäsyvalistusta lukiolaisille. Oli aika mukava päivä meinaan=) Siellä oli muitakin pisteitä koskien päihteitä ja sukupuolitauteja. Tässä ny pari kuvaa siltäkin päivältä mitä ehdin napsia:
Sit oli myös vappendaali!!
Vappuna oltiin tyttöjen kanssa aluks Niinan luona, josta suunnattiin keskustan kautta kavereita moikkaillen miamiin. No paikka oli kyllä super täynnä mutta tosi mukavaa oli :)!!
ja vappu kuvat alkaa oikeestaan vasta tästä:D noi oli haalaribileistä jossa menoa kyllä riitti !
Tällä hetkellä elämä hymyilee:)
Opinnäytesuunnitelma opelle palautettuna(odotellen korjausehdotuksia), yks koulupäivä jäljellä, opparisekoilua kahviloissa huippu oppariparin kanssa, grein anatomian ykkös kausi kesken, paras kaveri muuttamassa tampereelle, murunen saatu takasin, vaimokkeen kanssa rullaa, ihania ystäviä ympärillä, kesä tulossa ja töitäkin tarjolla. Onneks kaikkien vastoinkäymisten jälkeen aurinko jaksaa tähänki risukasaan paistaa - ja toivottavasti pilvet pysyy loitolla :)
Enjoy of what you got !
xoxo milja












Ei kommentteja:
Lähetä kommentti