torstai 28. maaliskuuta 2013

TujuTorstai

Huhheijaa! Tänään viettelen vapaapäivää kun huomenna on harjottelua. Onneks saan pääsiäislomailla sit kuiteskin kolme päivää putkeen:)
Kello on nyt kaks ja oon ehtinyt tehdä jo vaikka ja mitä !! Heräilin siinä vähän ennen kasia ja kun olin saanu itseni valmiiks ja toivoteltua Sannille hyvät työpäivät lähdin kohti koulua. Siellä kävin maksamassa mun ja Pian tallinnanreissu matkan! Koulusta järjestetään semmonen ekskursio reissu tallinnaan ystäväkouluun ja vieraillaan ehkä jopa sikäläisessä sairaalassa! Ihanaa tehdä ees pienimuotone reissu ja antaa mielen levätä:)
Koululta suuntasin, ah aina niin ihanaan kelaan! Propsit kuitenkin sinne, oli kerrankin nopeeta toimintaa. Ehkä toi uus systeemi siellä on toimivampaa. 
Kävin myös kaupassa ja ostamassa vähä juttuja mulle ja Tytille, joka tulee huomenna viihdyttään mua:) Käydään piipahtamassa deluxeillakin, jonne on kuulemma tulossa joku yllätysvieras;)!
Olin kotona sitten jo ennen kahtaatoista..ehin tässä sopivasti siivoilla ja rustaileen tännekin jotain, hihhii:)



 


Tästä näkee vähän paremmin ton mun nykysen tukan värini.


Sieltä se kevät saapuu !!



Tänään oon menossa vielä shbamiin, jossa on ihan mielettömän kiva uus ohjelma jippii :) ! Sen jälkeen nään vielä lukioystäviäni, babeja:) Saa kuulla miten jokaisella tällä hetkellä pyyhkii, kun aika harvoin nähdään kaikki yhdessä.
Nyt kuitenkin rauhottumishetki cosmon kanssa, olen sen uurastukseni jälkeen ansainnut:)

xoxo milja

maanantai 25. maaliskuuta 2013

MyöhässäMaanantai

Ennemmin tai myöhemmin! Tässä vähän kuvia lauantailta:)


Lauantai alko hyvissä ajoin, vartin yli ysi olin jo pysäkillä auringonpaisteessa:) 


Kevään merkeissä laitoin jo värikkäät, keväiset farkut!


Hämeenkatu oli aika hiljanen...


Reenin jälkee on hyvä olla:)


Sitte vähä freesausta, koska luvassa oli treffendaalit yhden ihanan tytön kanssa:)


Joka päivä pitäis olla lauantai. tai lauantain ja sunnuntain välillä pitäis olla yksi päivä vielä:)


Käytiin waynesissä tosiaan annan kanssa..


..ja katsokaa mitä herkkusalaatteja sieltä saa!!

Illemmalla sanna tuli sitten meidän vieraaksi ja loppuillan suunnitelmien mennessä mönkään eksyttiin ehkä hieman tanssimaan..

Toivottavasti viikon alkunne on mukava, 
life is good -moodia odotellessa !!

xoxo milja

lauantai 23. maaliskuuta 2013

PiirakkaPerjantai

Tiedän ettei nyt ole perjantai, mutta tässä postaus eilisestä ja huomenna laitan sitten tästä päivästä ellen illemmalla jaksa:D
Eilen tosiaan harjottelusta päästyäni suunnistin valintataloon piirakkatarvikeostoksille. Piti leipasta jotain hyvää kun tänään lauantaina kävi mummu ja noi kylässä=) Mietin pitkään, että pistäisinkö tänne reseptin ja vaihe vaiheelta piirakan teon, mutta ajattelin että se kuitenkin epäonnistuu ja maistuu kamalalta joten aattelin säästää teidät siltä.




Kaikesta huolimatta toi maistu tänään oikein hyvältä, vaikka itse sanonkin! Vähän nyt harmittaa etten kuvaillukkaa prosessia,hehe:)

No sitten piirakan teon jälkee suuntasin kaupunkiin salille. Kävi ehkä maailman parhain tuuri ja siellä jaettiiin ilmaseks lippuja pääsiäisen deluxeille! Just mietin että ois ens viikon alussa pitäny mennä ostaan niin nyt sain ne ilmaseksiiiii jippppiiiii =) !!!!


Salin jälkee treffattiin Niinan ja Pian kanssa Panchossa ja syötiin vähän herkkuja, jonka jälkeen siirryttiin Europaan viinilasillisille, tai kaksille...=)





Niinalla oli vähän myös huulipunia matkassa, huomatkaa chanel ! ;)



Siinä se perjantai-ilta menikin juoruillessa=)



Vieressä sitten kaikille hieman ajateltavaa. Muistakaa osoittaa rakkaille ihmisillenne pienilläkin teoilla, että he ovat mielessänne ja välitätte :)

Ihanaa viikonloppua kaikille, enjoy and have fun !!

xoxo milja

torstai 21. maaliskuuta 2013

TittiiTorstai

Etin tosiaa puhelimen saloista kuvia ja tein pari kollaasia, jossa viime vuoden huippukohtia=)

WELCOME TO MY LAST YEAR'S LIFE !


Iso juttu tässä parin vuoden aikana on ollut koulu. Ja sen on monen monta kertaa mielenkiintoiseksi tehnyt nämä kaksi naista: pippe ja nikke. Tukipilarit koulun ja monen muunkin asian suhteen. Nyt vähän jännittää miten käy, kun syksyllä lähden lasten matkaan noitten siirtyessä leikkuriopintoihin. Ehkä joskus ruokailussa voin viereen livahtaa ja ehkä ne jaksaa nähä mua joskus vapaa-ajallakin=)

Viime vuoden kaks huippujuttua oli ehdottomasti blockfest ja approt! Tälläkin hetkellä odotan enemmän kun innolla noita kahta tapahtumaa. Approt taitaakin tänä vuonna olla mun viimeiseni, ellen myöhemmin vielä koulun penkille eksy. Mutta blockfesteillä tulen juoksemaan hamaan loppuun saakka!! Tällä hetkellä rahaa odotellessa ja heti lippuja ostamaan. Kolme viimeistä kertaa on ollut jo niin mahtavia, että elokuu ja blokkarit saapukaa jo !!

Tässä pari huippu juhlaa viime vuodelta. Juhannus meni railakkaasti huipputyttöjen kanssa sannin lukaalissa. Pikkuvelistä tuli ylioppilas! Ja loppuvuodesta oli vielä ihanat prinsessajuhlat; ilveksen iloinen itsenäisyys. Se on kyllä juhla jonne on enskin vuonna päästävä.
 

Tässä minun vaimoke ja ideana myös meidän oma koti<3 Ollaan tosiaan Sannin kanssa tunnettu ala-asteelta ykkösluokalta saakka ja varmasti yks ainoista ihmisistä jonka kanssa pystyin kuvittelee asuvani yhdessä. Meillä on (ainakin minun mielestä) mennyt tosi kivasti! Illat istutaa yhessä sohvalla telkku päällä, perus parisuhde-elämää, hehe. On minulla ihana vaimoke<3 ps. näkeepä kivasti naama värieroo kesä jälkee:)


Kesän huippukohta. Mietitäämpä sitä tämän kylmyyden keskellä.... KESÄ. Tällä hetkellä odotan niitä kelejä, kun voi ulos lähtee ilman takkia ja pikkuhiljaa riittää jalkaanki pelkät sortsit! Tällä hetkellä on kuulemma kylmin maaliskuu sitten vuoden 1962(tai jotain sinnepäin). Ehkäpä tänä vuonna lumet lähtee kerrasta pois ja aurinko voittaa=) Ja kun se kesä saapuu, muistakaa olla valittamatta kuumuudesta ja suunnatkaa vaan rannalle jädejen kanssa;)

xoxo milja

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

KotiKeskiviikko

Hihihihihihihi. Tänään kävin hakee porukoilta videokameran!! Aletaan Tytin kanssa kuvaamaan toisillemme pienimuotosta iholla-sarjaa;D Vähänkö oon innoissani! Kuvaillaa joku muutama kuukausi miten ny jaksetaa ja si vietetää kiva ilta naureskellen jutuillemme, sitä odotellessa=)

Mutta tosiaan porukoilla ollessani iski joku kuvauskärpänen ja otin vähä kuvia sieltä. Aattelin, et vois tänne niitä laitella=)











Tänään oli harjottelusta vapaa ja kävin rauhassa salilla ja oli pihallakin ihana ilma=) Tällä hetkellä pyörii huisin jännä salisjakso minkä näin itse jo eilen;) hihihihi! 
Kohta alkaa greyn anatomia, ihana keskiviikkoillan huipentuma<3
Toivotaan lisää aurinkoisia päiviä ja lumien sulamista! Kevät kutsuuuu!!

xoxo milja

maanantai 18. maaliskuuta 2013

MbwahMaanantai

Tänään alko siis kotihoidon harjottelu. Tosi erilaista taas verrattuna aiempiin harjotteluihi, aukeni taas aivan uus maailma ja saa nähä mitä kaikkee tässä kolmen viikon aikana näkee ku tänääki näki taas jotai aivan odottamatonta. Kolmen viikon kuluttua alkaaki sitte lepsumpi koulun penkillä istuminen kun melki kahen käden sormilla pystyy laskee koulupäivät ennen kesäloman alkua. Kuulostaa ihanalta, edessä kuitenkin kummittelee jo valmiiksi opinnäytetyö. Sen parissa vietetää sit tulevat vapaapäivät ja vaatimattomat muutama kymmen sivua pitäis saada tekstiä aikaseks ennen kesälaitumia. Nekin kesälaitumet on täynnä kesätöitä. Aikamoista ahdinkoa aiheuttaa tää vähän reilu vuosi mitä koulua nyt on vielä jäljellä.. Ei muutaku odottaa valmistumispäivää !

Tänään kotimatkalla poikkesin sit kaupassa ja olin iha hämmentyä ku huomasin mitä hunajamelooni maksaa...
...suunnatkaa tekin valintataloon;)

Kotona aattelin sit koittaa loihtia ruskeeta kastiketta viime kertaisesta möhlinnästä huolimatta.. Sainkun sainkin aikaan mahtavan kastikkeen kunnes aattelin vähä pitää sitä lämpimänä siinä hellalla ja sitku nälkäsenä lähestyin sitä, niin oli yli puolet haihtunu ja iha rupune jäljellä:) piti ottaa nätti kuva tänne muttei kehdannu ku hotkia vaa nopsaa pois silmistä. 

Seuraavaks lupaan tehdä sen eilen hehkuttamani kuvakollaasin. Tänään kun ei voinu ku oli noi hedelmät sen verra enemmä hehkutuksen arvosia=)




xoxo milja

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

SuurestiSunnuntai




Kattelin vähä puhelimen kuvia ja mietin et siellä on hirmusesti ihania kuvia ajoilta ennenkun kirjotin tätä blogia! Aattelinkin et voisin tehä tässä piakkoin jonku pikku kollaasin viime vuodelta;) 
Tässä vähän maukasta esimakua tulevasta;)



Mut nyt tähän väliin fiilareita tältä illalta!





Ps oon kyllä itestäni huisin ylpeä!! Ehin tänään käydä töissä, salilla, porukoilla, noutamassa cheeki liput ja löffätä sohvalla, buenooo!!






CLICK Tässä teille vielä tämän päivän biisu=) Huomenna suunnaksi kotihoidon harjottelu ja aiettä jännittää! Mukavaa viikonalkua teille, ja totelkaa Marilynin ohjetta;)

xoxo milja





lauantai 16. maaliskuuta 2013

LiikaaLauantai

Mitäs elämään: töitä, töitä ja tuleva harjottelu. Olihan mulla pari vapaapäivää, mutta tällähetkellä tuntuu et pitäis painaa ku höyryveturi eteenpäin. Ja on vasta 2/9 työ/harjottelupäivästä takana. Ens viikonlopun löffään kyllä niin luvan kanssa etttttä=)!!!

Meidän piti tosiaan mennä kavereitten kanssa sinne cheekin jäähallikeikalle. Ehkä vähän aateltii vääri et liput vois ostaa seuraavanaki päivänä, ku ne oliki si jo tunnissa menny:D Nooo,onneks järjestetään toinen keikka ja päätettii, että sinne on pakkkko päästä! Pia sitten kiltisti päivysti aamulla lippuja ja nappas ne meille sen 20minuutin aikana ku ne oliki jo loppuunmyyty:D Aiettä, huipputyttöjen kanssa niin huisi keikka edessä!!


Ollu myös kauhee stressi kesätöiden kanssa, vaikkei kaikki paikat oo niitä loppuu vielä lyönytkää. Oon ny käyny tuolla yhessä paikassa heittämässä keikkaa ja pääsen sinne onneks kesäks, yksi huoli vähemmän=) ja pääseehän tekee oman alan hommia ja tutustuu siihen ku kaikki on oikeesti omalla vastuulla eikä aina vaan sen ohjaajan:D




Tällä hetkellä elämässä ahdistaa aika moni asia ja ehkä asiat ei oo ihan järjestyksessä. Kesää kohti kuitenkin mennää ja toivon mukaa kaikki palaset loksahtelee paikoilleen=)
Toivon kaikille aurinkoisia ja mielekkäitä päiviä!
Viereinen kuva on musta myös melko kuvaava ja ehkä pian sade lakkaakin.

xoxo  milja

tiistai 12. maaliskuuta 2013

TukkaTiistai

Perjantaina saatiin Sannin kanssa kuningasidea. Se alko suunnilleen siitä, et totesin et pitäis käydä kampaajalla. Hetkessä oltiinki Prismassa hiusvärihyllyköillä etsimässä värejä uutta tukkaani varten!


Päätettiin kokeilla jotain iihan uutta! Värjättii päältä tollasella ruskeella ja alta si vähä vaaleemmalla. Oli aika operaatio kyllä.. Toi tumma tietty vaikutti vähä turhan kaua ku eka laitettii se ja si toi toinen. Ens kerralla osataa suoraa ottaa päälle tuleva väri vaaleempana, kun se pitkän vaikutusajan vuoks kumminki värjäytyy tummemmaks. Alaväriin ollaan kumpiki tyytyväisiä. Se on kivan värinen, mutta on siinäki tietty yksi mutta:D Tietty päässä hieman juurikasvua nii tuli toi juuri si iha liia vaaleeks,tai sellaseks jännä väriseks. Näkyy tossa korvan tienoilla ikävältä jos on ponnari:D mut ehkä se tästä ku toi päällynenki vaalenee pesujen myötä.





Luonnossa toi sävyero näkyy vähä paremmin, mutta ehkä saatte jotain mielikuvaa noista kuvistakin=) Suurkiitos vaimokkeelle, uhh mikä somelainen muijja !!!

Sit vähä huuhaata ja muuta mukavaa;
Meillon Sannin kanssa aika veijari toi vessan lavuaari. Ei oo ikinä tullu vastaan kyllä yhtä hitaasti vetävää lavuaaria..toisinsanoen vesi tuli yli jossei hanaa sulkenu:D No kateltii si yllättäe yks ilta iholla-sarjaa ja siitä saatiin vinkki kodin omasta putkimiehestä, mr musclesta! Mainonnan uhreina päätettii kokeilla korjaisko se meidänkin mahottomalta tuntuvan kiusankappaleen. Valutin sitä litkua illalla puol pullollista lavuaarii ja vasta seuraavana päivänä valutin viemäriin vettä; ja oioi mikä näky ! Viemäri veti kun unelma ! Ohlala, suosittelen lämpimästi kaikille joiden viemärit reistaavat. Toisaalta ymmärrän, jos joku haluaa ihan oikean putkimiehenkin hommiin;)




Näin ihania kukkia oli äiti ostanu kotii ku kävin siellä viikoloppuna:)
Piti myös Sannin kanssa poiketa salille tänää mutta yhtäkkiä kummalleki iski kamala olo ja mentiiki kauppaa ja ilosina palattii kotii mehujätski ampparit matkassa,omnomnom!!
Huomenna luvassa hyvää ruokaa ja ihania ystäviä<3 Meitsi vapailee huomisen ja sit alkaa mojova yheksän päivän työ/harjotteluputki. Repikää siitä.

xoxo milja