Huhheijaa! Tänään viettelen vapaapäivää kun huomenna on harjottelua. Onneks saan pääsiäislomailla sit kuiteskin kolme päivää putkeen:)
Kello on nyt kaks ja oon ehtinyt tehdä jo vaikka ja mitä !! Heräilin siinä vähän ennen kasia ja kun olin saanu itseni valmiiks ja toivoteltua Sannille hyvät työpäivät lähdin kohti koulua. Siellä kävin maksamassa mun ja Pian tallinnanreissu matkan! Koulusta järjestetään semmonen ekskursio reissu tallinnaan ystäväkouluun ja vieraillaan ehkä jopa sikäläisessä sairaalassa! Ihanaa tehdä ees pienimuotone reissu ja antaa mielen levätä:)
Koululta suuntasin, ah aina niin ihanaan kelaan! Propsit kuitenkin sinne, oli kerrankin nopeeta toimintaa. Ehkä toi uus systeemi siellä on toimivampaa.
Kävin myös kaupassa ja ostamassa vähä juttuja mulle ja Tytille, joka tulee huomenna viihdyttään mua:) Käydään piipahtamassa deluxeillakin, jonne on kuulemma tulossa joku yllätysvieras;)!
Olin kotona sitten jo ennen kahtaatoista..ehin tässä sopivasti siivoilla ja rustaileen tännekin jotain, hihhii:)
Tästä näkee vähän paremmin ton mun nykysen tukan värini.
Sieltä se kevät saapuu !!
Tänään oon menossa vielä shbamiin, jossa on ihan mielettömän kiva uus ohjelma jippii :) ! Sen jälkeen nään vielä lukioystäviäni, babeja:) Saa kuulla miten jokaisella tällä hetkellä pyyhkii, kun aika harvoin nähdään kaikki yhdessä.
Nyt kuitenkin rauhottumishetki cosmon kanssa, olen sen uurastukseni jälkeen ansainnut:)
xoxo milja





















































