torstai 28. helmikuuta 2013

TuloTorstai

Tänään avattiin Tampereelle bikbok !! Olin iha innoissani ja jumpan jälkee päätettii Pian kaa sie kipasta. Palkkakin ropsahti tänää sopivasti tilille,juhhuu. Kaikki normaalihintaset tuotteet -30%, sounds goood !! Sie oli kyllä porukkaa ja pukukoppii ois saanu  jonottaa ehkä puoli tuntia.. Aattelin sit et joku muukin päivä kerkiää sen koluta, joten siirryttiin koskarin alakertaan ginaan. Sielläkin oli alee !! Kaikki normaali hintaset korut -20% ja trikoovaatteita oli 10€lla ! Sit mulla oli vielä leimakortti täynnä niin lähti seuraavat 20€lla =) !!


Perus kolitsipaita ja ihka ensimmäisen bandeau-toppini=)! Sitä en kyl kokeillu, et saa nähä sopiiko se kuinka hyvi..


Ja pari korua, ison sormuksen ja kivan kaulakorun=)



Se on aika lyhyt koru. Kivoja piikkejä muutamia ja si noita timantteja koko korun matkalta.



Aika iso sormus, mut muuten kivan värinen, ettei liikaa erotu. Ei mun käsikää normaalisti noin punanen ole, et se on vie kivemma näköne:D

Käytiin Pian kanssa myös ostamassa liput huomisille deluxeille ! Viime kerrasta on taas reilu kuukausi aikaa nii ois jo girls night out:in vuoro;)


Tuota toivoisin elämältä. Tommosta tunnetta, kun mikä ois kun tossa rannalla juuri tollon istuis. Toivoa edessäpäin=)

Toivon kaikille oikein mukavaa tulevaa viikonloppua ja toivontäyteisiä maisemia=)
Itselleni myös...:))

xoxo milja

maanantai 25. helmikuuta 2013

MalediivitMaanantai

Otsikko antaa ymmärtää enemmän. Ei, se on edelleenkin haaveissa, mutta jotai reissua pitäis saada !! Mietin vähän, et jos kesä lopussa tekis jonku tripin enne kouluje alkua jonneki suome rajojen ulkopuolelle. Hyvä tässä vaiheessa päättää ku siihe on monta kuukautta eikä mitää voi vielä varata:DD hahaha mut tuleepaha parempi mieli ku on jotai tavotteissa=) 

Reissun sisältöä saisi olla:



1. Aurinko.
Rantaloma tämmönen toisessa kädessä toimis aika täydellisesti. Se vois kuitenkin olla vaikka joku ihana kaupunkilomakin , esim Lontoossa, eiköhä sielläki vähä aurinko pääsis vilkahtaa. Ja tärkeintä on et sitä aurinkoo löytyy eniten kasvoilta!! Hauskaa pitää olla=)




2. Hyvä ruoka ja juoma.
Tämmönenki herkuttelu jonku shoppailureissun jälkee jossai coctailmestassa toimisi. Tai sama vaikka illalla rantakaupungin bajamajassa=)) miettikää bajamajaa vähän muuna kun se monen mieleen tulee=)




3. Maukas meininki.
En tiä vaatiiks tää selitettä=))




4.Vähäse glamour.
Tyttönä tykkää aina välillä tälläytyä enemmänki. Kaupunkilomalla voi aina mennä vähä hienommi syömää tai teatterii tai mitä vaaan, mut eiköhä sitä voi rantalomallaki jotai vastaavaa keksiä=)




5. Seura.
Matkasta parhaan tekee kuitenkin ihana, überhauska seura<3


Tästä minä tällä hetkellä haaveilen=)
ja haaveilu jatkukoon heinäkuulle jollon ehkä alotan mahollisuuksien mukaan toteuttaaki pikkuhiljaa jotain:D

Tällähetkellä kaipaa vaan elämää jotai uutta ja erilaista. Ollu jo turha pitkää tasapaksua.

Toivottavasti teilläkin välillä arjessa sattuu ja tapahtuu jotain odottamatonta ja ihanaa=)
xoxo milja

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

SemiSunnuntai

Eipä oo tullu hetkee taas mitää laitettua, aijaijai..
Perjantaina löffäiltii kotona kun tuo yks lähti lauantaina viiko reissulle niin näki sitäkin=) Sain Sannilta myös aivan ihanan takin ku ei se sitä enää käytä. Oihitsi tykkään siitä suuresti=)!!
Pitää vaan keksiä joku kiva vastine, ehkä voisin ostaa jonku pikkujutun palkkapäivän koitettua..tiedoks Sannilleki;D



Lauantaina kävin porukoilla moikkaamassa kaikkia kun oli mummu ja pappakin kylässä. Sit näin Annaa ja Jennaa pitkästä aikaa Passionissa. Oli kiva jutella kuulumisia ja pelailtii vähä trivialia ja otettii toisistamme mittaa, tässä pientä esimakua kysymyksistä. Ja tietty helpoimmasta päästä !





Sit ens postauksessa vois skipata tän oma kuva kohan kokonaan=))
Tänään näin pitkästä aikaa myös Veeraa. Oli erittäin jebou=)!! 
Tulin sen jälkee vie porukoille ja jään pitkästä aikaa tänne yhdeksi yöksi, sohva ja äitin tekemä ruoka toimii =)


Toivottavasti tuleva viikko on hyvä ja kaikki lomalaiset siitä nauttivat. 
xoxo milja


keskiviikko 20. helmikuuta 2013

KombatKeskiviikko

Tänään alkoi uus elämä, ainakin yritys sellasesta. Eilen otin tän kunniaks loppuherku 


Ei muutaku viikoloppuja ja herkkuja odotellessa=) No eeei täysin, kävin pitkästä aikaa tänää combatissa ja oli kyllä huisin hauskaa, kyllä tää innostus tästä nousee vaa! Oli aika unelma lautasmalliki tänää ruoalla vaikka itse sanonki=) Panostettii Sannin kanssa oikeen kunnolla!



Tänää oli myös työelämäpalaveri opparista, joka suju hyvin ja tuli vähä parempi kuva tulevasta. Nyt oon aika innostunutkin siitä ja vähä tekis mieli alottaa jo=) 

Tää on nyt kyllä ihan turhaa liibalaabaa..koitan keksiä seuraavaks tänne jotai järkevääki:D hahahahahahahahah



Oujeeeeee

xoxo milja

tiistai 19. helmikuuta 2013

TosihommaTiistai

Nyt taas tosi hommiin !!
Ensinnäkin kurkkukipu alkaa olla päihitetty ja eilen suuntasin viikon tauon jälkeen taisteluareenalle. Eilen ja tänää otin vähä rennommi ja herättelin lihakset talviunilta ja huomenna lähtee kunnon vauhdilla taas combatin tahissa taistelu kohti parempaa. Kyllä on taas bussissa kotimatkalla ollu ihanan raukee olo ku on päässy vähä kuntoilee. Nyku sais vie tän herkuttelun loppumaa=) kipeenä sitä antaa vähä itellee luvan lipsua ja vähä jääny päälle.. Vaimokkeelle tein kumminki selväks, että huomenna se on kurkku, porkkana, dippi ja me !


Sitten, eilen alkoi myös harjottelu, tosihommat sielläkin. Terveysasemalla ollaa sairaanhoitaja vastaanotolla ja siellä kyllä näkee juttuja sitte laidasta laitaa. Mut tosi mielenkiintone paikka, vois olla hyvinki sellane missä viihtyis valmistumise jälkee ku oon jo todennu ettei toi osastotyö oo oikei mulle luotua. Mutta jänskättää ku jossai vaiheessa pitäis sit ite ottaa niitä asiakkaita vastaa ja osata kysellä oikeita saatika mitä kaikkee pääsee oikein tekemään,jaiskistaaaaa !!!!
Ja btw, tosihommia tvssä, grein anatomia palaa ruutuun aivan pian. Valitettavasti näin yhden mainoksen enkä kyseistä päivää juuri muista, mutta ens kuun aikoihin ! ! ! i love it ! ! ! <3


Sitten muitakin tosihommia. Vihdoinkin meidän oppari alkaa edetä! Eilen saatiin uus aihe ja huomenna työelämäpalaveria ja ehkä si pikkuhiljaa pääsee suunnittelemaan. Syvä huokaisu sen suhteen ja ei muutakun kohti pelottavaa tuntematonta ! Aiheesta en viä viitti mitää huudella, mutta näihin suloisiin se liittyy hyvinkin läheisesti=)



Kaikille ihanaa alkanutta viikkoa! Minä jatkan taistelua itseni kanssa niin salilla kuin harjottelussakin! Sie on kyllä aika jänskääääää=)
Puhumattakaan taistosta ton opparin kanssa huhuuuuuhu..

Nauttikaa elämästä=)

xoxo milja

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

SuperSunnuntai

Tänään on ollut huisi sunnuntai=)
Käytiin katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto ja ehkä nyt ois pieni hehkutus paikoillaan!
Loisto näyttelijät, mahti juoni, super hauska, koskettavakin. Suosittelen lämpimästi kaikille !
Meitsi jatkaa tän päivän viettoa ja toivottavasti kaikilla ollut rentouttava viikonloppu=)
Vierailkaa finnkinolla!!


xoxo milja

lauantai 16. helmikuuta 2013

LöpöLauantai

Eilisestä ensin vähän, piti päivitellä mutta meniki si vähä myöhempää=)


Olin porukoilla yötä ja valmistelin Miikan sit aamulla wanhojen kuntoon ja saavuin jo hyvissä ajoin kotiin. Vapaapäivän ja sairastelun kunniaks pyhitin päivän levolle, leffoille ja tälle ihanalle aamiaiselle. Kauhee ku tälläsiä kuvia täällä jo paljon, mutta on niin herkullisen näköstä::)


Sitten käytii porukoitten kanssa kattomassa Miikan wanhat ja nyt tuli taas kaipuu niihin! Kaikki tytöt oli niin nätteinä että=) Sieltä lähin moikkaan Tyttiä kaupunkii ruoan pariin. Sit jostain kumman syystä päädyttiin Europaa yhille, joista tuli kahet ja passionin kautta kotiin ! Loveyougirl<3

Tänään sit herättyäni soitin isille, että tulee hakee ja kävin taas kerran moikkaamassa niitä. 



Olikohan Luigilla oloja. Muahahahahahaa.



Kaupasta löydettii äitin kaa maailman ihanimman värisiä tulppaaneja!! Nää oisin halunnu ottaa mukaani, mutta sinne ne jäi. 
Nyt oon siis jo takasin kotona, kello ei oo ees vielä viittä, eikä kummia edessä. Yhden sankarin pitäis saapua, mutta katsotaan koska se tapahtuu. Sitä odotellessa jatkan rentoutumista, jos ens viikolla viittis lähtee jo takas salille ja ois kunnossa harjottelun alussa! 


Kaikille ihanaa viikonloppua, nauttikaa vapaista keillä niitä on !

xoxo milja

torstai 14. helmikuuta 2013

ThevalentinesdayTorstai

Happy valentines day !!
Ensiks vähä eilisestä ku en si saanukaa mitää illalla tehtyä=)


Koko päivä puhuttii oppariaiheesta, josta ollu kauhee stressi ku mitää ei olla keksitty.. Sit saatii vähä numeroita ja työelämäyhteys ja nyt pitäis alkaa miettii jotai vierotusvauvoihi liittyvää. Mielenkiintosta!!
Ja ei varmaa huomaa, mutta kurkkukipu senkun yltyyyyy !! helpme


Kotiin päästyäni olin iha poikki ja tentin luvun sijaa kattelin vähä nauhotuksia ja lepäilin, koska niinhä täytyy tehdä kun on kipee. Itteensähä ei saa rasittaa..




Dinner for me, yammy !

Sitten ihan tämä päivä=)

Koululla kävin tekee elvytyskokee Niinan kanssa. Pumpattii ja ventiloitii ja kyllähän se potilas hengissä pysy=) Harmi ku ei oo kuvaa tästä toimivasta tilanteesta, saatika sitten hienosta elvytystodistuksesta! Sitten jäätii Pian kanssa kattelee penkkareita ja muisteltii omiamme. Oli se vaa ihana viikko jonka muistaa aina=) 


TYKistä ois ollu hieno saada kuvaa, ku siellähä meki oltii. Mut tässä ny joku mistä tajusin ottaa kuvan. Oikeestiha ois pitäny päivystää tossa tienreunassa pussi auki valmiina nappaa nameja! Taidettii jopa kaks syödä.



Pian kanssa käytii myös vapaavalinnassa ostamassa halpoja kukkia=) Ruusu oli jonku alle 3€ ja kaks tulppaaninippua 5€. Ny on nättiä kukkia koti täynnä=) 


Ihanan vaimokkeen kanssa päätettii juhlistaa ystävänpäivää kunnon ruoan äärellä Amarillossa! Onneks oon noin mahtavan kämppiksen saanut<3

Vähä kuvaa meiän KUNNON ateriasta=)
omnomnom





Liian harvoin kyllä on tälläsiä päiviä, että oikeesti arvostetaan ystäviä. Kavereita on paljon, mutta kunnon ystäviä ei kyllä voita mitään. Tästä aiheesta vois jatkaa pidempäänki, mutta tää postaus ei loppuis koskaa=) vois joku kerta omistaa yhden täysin ihanille ystäville. Tää ois ollu loistava, mutta nii hienosti olin kuvia napsinu et piti ne tänne saada=)


Antakaa ystävienne tietää kuinka tärkeitä he teille ovat. 
Hyvää ystävänpäivää kaikille
ja varsinkin ihanille omille, joita ilman en pärjäisi
ja näillekin jotka voin liittää kuvaan täydellisesti .. =)
Love you <3

xoxo milja

tiistai 12. helmikuuta 2013

TautiTiistai

Duhaisia terveisiä sohvan nurkalta !! tai ei ihan nuhaisia mutta hyvin kurkkukipuisia ainakin. Jonku pöpön oon ny kyllä saanu napattua kyytii. En muista koska ois näi paljo kurkkuu sattunu..ärsyttää kyllä jos iskee kauhee tauti päälle kun maanantaina alkais terveysasema harjottelukin!iiks. Ja siis siellähä sitte viimeistää saa kaike maailma pöpöt ku en iha muistanu käydä hakemassa influenssarokotetta=) Kiitän itseäni viikon päästä.




Hyvin mielin finrexiä ja vicksiä naamaan, muumipeikko tukijoukoissa !


Koulussa söin kaikki strepsilsit, hupsistaa=) Sit tänään sain tietää et perjantaiks pitäis palauttaa essee (olin siis aiemmin tiedon tullessa julki keskittyny johonki tosi oleelliseen) elikkä hypärillä etin hiv lähdemuistiinpanot ja rupesin vääntää esseetä hikihatussa ja sieltähän se 6sivua tuli yllättävän kivuttomasti. Näköjää ajatuksella tehty suunnittelu on puolivalmis työ=) kerrankin näin,hehe=)



 Niinan kanssa herkuteltiinki kunnon laskiaispullilla koulussa kipuun ja stressiin, tietämättöminä mitä hernarin jälkkäri oli tuleva. Harmitti tosi paljon.... :----)


Kotona käydessä sain sitten todistaa pikkuvelin wanhojen asua. Pelottavaa, että siitäkin on kasvamassa mies ja täysikä lähenee. Perjantaina sit hurraamaan ja tekeen siitä taas ylpee =)

Äitin kanssa sit innostuttii vähä kattelee äkkilähtöjä, siis aivan huviksi. Ei ehkä ois kannattanu koska iski aivan valtava matkakuume. Ja mikään kreeta tai kypros ei nyt käy kun haluan malediiveille ! Vähä pitäis ehkä säästää...vaivaset muutama tuhat ja tätä ois luvassa =) :





Nyt oon takasin vaimokkeen lämmössä herkkujen kera. Pitäis tenttiin lukee, mutta kohtahan alkaa iholla !!



Vähän lämpöö talven keskelle kiitos !
Kaikki wanhoihin ja penkkareihin tähtäävät, nauttikaa ! Se on ikimuistosta ja hetken kestävää=)

Ja finrexin, vicks, strepsils, bafucin. Tehkää minusta taas eheä. Aamen.


xoxo milja