keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

KiertueKeskiviikko

Viime viikolla oltiin siis tallinnassa ekskursiolla! Kaikin puolin oli mukava ja opettavainenkin reissu. Ei oo sitten laivalla ollu oltua abiristeilyn jälkee saatika tallinnassa. Ensin käytiin siis tallinn health collegessa tutustumassa ja sen jälkee oli vähä omaa vapaata. Pian kanssa sitte kierreltii ympäri tallinnaa ja kyllä sitä vähän jotai mukaankin tarttui:) Tähän tulee ny vähä kuvakollaasia reissusta=)




Oli kyllä piristävää päästä edes hetkeksi pakoon arkea:) 


Vielä joku päivä laitan ostoksista jutttuaaaa ja tänään oltiinkin ehkäsyvalistusta pitämässä koulun puolesta, siitäkin juttua:) huomenna kuitenkin alkaa vapun vietto joten silloinKIN hiljaiseloa;)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti