Ylläriiiiiii, minä köyhä tuhlasin taas rahojani tänään vaatteisiin=) Pitäis laittaa kaikki ostokset paitsi ruoka jollekin kiellettyjen listalle.
H&Mltä ostin viikonloppua varten kivan paidan, 15€..oli vaan pakko...
Ginasta ostin viime viikolla jo 80-luvun discohilepaidan. Oli vaan vitosen ja iha mukava kotipaitahan toi on.
Äitin kanssa eksyttiin ginaan ja sain tämmösen kivan villapusakan, älkää kysykö hintaa 8)
Samalla reissulta sain normi vaaleet farkut ja tommoset PERSIKAN väriset housut, ei oranssit ..... 8)
Tänä viikonloppuna on luvassa JYKYLÄ menoa ! Mennään Pian ja Niinan kanssa vanhan luokkalaisemme Tanjan luokse Jyväskylään. Tätä on taas ootettu pitkään ja kiva kun pääsee tekeen pikku reissun jonneki nii tuntuu ku lähtis pidemmälleki lomalle:D Mutta huomenna mennään Tommin tupareille ja lauantaina onkin luvassa tyttöjenilta=) eli viikonloppuun täältä ei kuulu mitää, maanantaina vois koittaa saada jonkilaista kuvakollaasia!
Glitterhuulet ei taas tottele niin tehään si näin=)
Oikein ihanaa viikoloppua kaikille, nautiskelkaa ja olkaa ihanien ihmisten kanssa =)
JAHHUUUUUU
xoxo milja





















































