torstai 31. tammikuuta 2013

TaasTorstai

Ylläriiiiiii, minä köyhä tuhlasin taas rahojani tänään vaatteisiin=) Pitäis laittaa kaikki ostokset paitsi ruoka jollekin kiellettyjen listalle. 

                           
                             H&Mltä ostin viikonloppua varten kivan paidan, 15€..oli vaan pakko...


 Ginasta ostin viime viikolla jo 80-luvun discohilepaidan. Oli vaan vitosen ja iha mukava kotipaitahan toi on.


           Äitin kanssa eksyttiin ginaan ja sain tämmösen kivan villapusakan, älkää kysykö hintaa 8)

       
         Samalla reissulta sain normi vaaleet farkut ja tommoset PERSIKAN väriset housut, ei oranssit ..... 8)

Tänä viikonloppuna on luvassa JYKYLÄ menoa ! Mennään Pian ja Niinan kanssa vanhan luokkalaisemme Tanjan luokse Jyväskylään. Tätä on taas ootettu pitkään ja kiva kun pääsee tekeen pikku reissun jonneki nii tuntuu ku lähtis pidemmälleki lomalle:D Mutta huomenna mennään Tommin tupareille ja lauantaina onkin luvassa tyttöjenilta=) eli viikonloppuun täältä ei kuulu mitää, maanantaina vois koittaa saada jonkilaista kuvakollaasia!



Glitterhuulet ei taas tottele niin tehään si näin=)
Oikein ihanaa viikoloppua kaikille, nautiskelkaa ja olkaa ihanien ihmisten kanssa =)
JAHHUUUUUU

xoxo milja

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

KaunisKeskiviikko




Once upon a time..näin ovat meidän kaikkien tarinat alkaneet. Täynnä hyvää uskoa ja toivoa oman tarinansa seuraavasta kirjottamattomasta sivusta. Välillä kuitenkin tuntuu, että oman tarinan suunta on lähempänä vanhoja kansantarinoita, karuja ja raakoja, grimmin saduiksi johtuneita.
Kaikki kauniit disneyn tarinat on kai mennyt jo jakoon.



Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä?
Ovatko muutkin yhden silmäyksen avulla varmoja miehestä, joka tuo heille ikuisen onnen. Ovatko muutkin valmiita uhraamaan oman elämänsä täysin toisen vuoksi - ja kumman kuuluisi olla siihen valmis.



Voiko olla rakkautta, jonka etsimiseen tekee kaikkensa?
Ovatko muutkin valmiita koluamaan koko valtakunta yhden tytön vuoksi? Ovatko muutkin suotuja hyvillä haltiattarilla - entä miten niitä voi kutsua.




Voiko olla rakkautta, jota ei alkuun ole tarkoitettu?
Ovatko kaikki miehet valmiita taistelemaan tytöstään muita vastaan? Ovatko jokaisen taikalamput vain kolmeen toiveeseen tarkoitetut - entä jos elämältä toivoo enemmän.



Voiko olla rakkautta, joka herättää sinut taas eloon?
Ovatko oikeat suudelmat jonkin uuden alku? Ovatko pahuuden voimat voitettavissa vain rakkaudella - ja ennen kaikkea, missä mies, joka haljaa vielä kuoltuasikin huuliasi.




Kysymyksiä lienee liikaa. Ja onko tarinassasi ollenkaan kirjoittamattomia sivuja? Jos kaikki on jo valmiiksi päätetty ja elät tarinassa jonka suuntaa ei voi muuttaa. Toivottavasti Disney on suonut meille yhtä kauniita tarinoita kuin muillekin prinsessoilleen. 
Ehkei omia tunteitaan tarvitse liikaa tutkia, kirjoitetuilta sivuilta tunnemme mikä on oikea suunta.





xoxo milja



tiistai 29. tammikuuta 2013

TuhtiTiistai

Huhhhuuuu!! Aika tuhtipäivä ollu. Koulussa meni kokopäivä ja oli kaks tuntia sitä ainaista päänsärkyä ja hikikarpaloita aiheuttavaa tutoria.. Ja nyt en siis tarkoita ketään ope tutoria vaan pbl-opiskelua. Jotkut onnekkaat varmaan tietääkin mitä se on <3 Tietämättömille voin kertoa, että yhden samaisen aiheen jankkaamista kaksi tuntia ja siinä välissä esseen tekoa, moisku !! Sitten infottii harjotteluista ja lopuksi vielä opinnäytetyö aihetta mietittii ! Voi apua mikä ahdistus tuo koko sana.. Eikä ees löydetty mitään sopivaa kun kaikki mielenkiintonen on tietysti jo tutkittu.. Ehkä koen yöllä jonku ahaa-elämyksen=)
Ei koulusta sen enempää, tuskin ketään edes kiinnostaa=)

Tässä ois pari kuvaa meidän viikolopusta:

                                 Käytiin Tytin kaa porukoilla ja omnomnom mitä sieltä löytyikään !!

                                                               Illalla sitten herkkuja....

                                                        Lainasin Tytin ihanaa toppia=)

                                                                  Hönöt eli höntsyt.
                                                                   Roomieeeee.

                                                               Marko ja kyyditsijä.

Tänään en millää jaksanu raahautua salille, joten tein kotireenin. Aiemmin sen tänne linkitinkin. Ja hapoille meni taas,hehehe=)

                                                            Pitää syödä, että jaksaa !!

We<3it löytö:

                                    Ja näin minäkin lapsilleni sitten kerron. Oli se hurjaa aikaa....



Toivottavasti tää viikko jatkuu parempana kun mitä alku on nyt ollut=)

Myös teillä kaikilla muilla myös =) !!


xoxo milja

maanantai 28. tammikuuta 2013

MömmöMaanantai

Vähän kaikenlaisen vuoks ei eile tullu postausta ja tänäänki vaa pieni. Koitetaan ryhdistäytyä=)
Kuunnelkaa hyvää musiikkia :

when you're gone

no promises



xoxo milja

lauantai 26. tammikuuta 2013

LoistoLauantai

Tytöt kuittaa lauantai-illan humusta.






..ja samalla linjalla jatketaan tänäänkin!

xoxo milja & tytti <3

perjantai 25. tammikuuta 2013

PäivänikuvinaPerjantai

Tonight Mibalandia presents,
päiväni kuvina:


                                                                 Huomenta Tampere !
                                                                         Aamupala.
                                                             Koulussa tartuntatauteja.
                                                             Mummula reissulta tuliaisia.
                                                                      Siivouspäivä!
                                                  Puhdasta ja lemppariohjelma alkakoon!
                                                                            Jewelry.
                                                                            Hej tjej.
                                                                        Aurinkooo.
                                                     45min sh'bam ja 45min sali. Oujee!!
                                                                             Haba.
                                                                              My ride.
                                                                         Showertime.


- Tässä välissä hävettävän suuri ja syntisen hyvä pancho ateria sekä T Y T T I <3 ! -

                                                   Sannin tekemä ylläri, omnomnom!!



Huomenna koitetaan tehä Tytin kaa ehkä tänne jotain;)
Ihanaa viikoloppua kaikille!!

xoxo milja

torstai 24. tammikuuta 2013

TöttörööTorstai

Määhän asun iha koulu vieressä. Tai kävelen tästä 20minuuttia. Sit mun ripsarilla ja ripsillä on joku ongelma, että tuolla pakkasessa ne tikkusuoristuu täysin. Laitan si aina vasta koulussa ripsarit. Aamulla oli aikaa mukavasti:


Päivällä kävin jumpassa, sh'bamissa pitkästä aikaa! Oli ihanaa=) sit jäin vielä eilisen mystiselle lihastunnille, joka oli abs30. Puol tuntia keskivartalon lihaksistoon keskittymistä. Tuntien jälkee oli vähä aikaa ennen bussin tuloo joten eksyin tigeriin... ja mitäs sieltä löytyikään! Oli pakko ottaa ku sydän ihan suli. En tiä mikä tossa pinkissä ja timanteissa nii innostaa=)


Samalla reissulla kävin postissa... Käytiin Pian kanssa jokunen aika sitten Nellyn ilmaiset korkkarit tilaisuudessa. Tai siitä on jo sen verra aikaa ettei nimestä oo muistikuvia.. Mut ilmaset kengät sieltä sai valita:D Kolme vaihtoehtoo, enkä ees muista mimmosia laitoin, no nyt sit omani saapui. Jollain ihmeen säkällä sain samanlaiset mitkä Pia sai kuukausi sitten mutta eri väriset:D Niillä sitte opetellaanki kävelee enne kesää ku en tommosia oo jaloissani tottunu pitämään=)







Semmoista tänään,
kaikki taistelee vielä huomiset koulut ja työt ja sitten saapuu kauan odotettu viikonloppu!!
enjoooy=)

xoxo milja

keskiviikko 23. tammikuuta 2013

KunnonKeskiviikko

Tänään heräsin happyhappy=)<3 kunnes karu arki iski koulun nähdessäni. Koulun jälkeen yllättäen poikettiin Pian kanssa kaupoilla ja löytyhän sieltä kotiin tuomisiakin, hehe.

 Käsivoide on aina tarpeen, varsinkin valitulla opintielläni.. ja talvella kädet kuivuu muutenkin. Harjotteluissa sitä ois aina hyvä että kädet ois terveet ja ehjät ettei oo mitää infektioreittejä. Sitten ostin vielä tavallisen vartalorasvan. Kummatki tuubit oli 3€/kpl Stockamannilta.

 Kulmakynä lähti kans mukaan. Tuosta oon tykänny enkä nyt oo vaihtamassakaan=) 7,50€.

Löysin myös IHANAN globalin pikku pussukan. Sisälle saa laitettua kortteja ja siinä on kaks taskupuolta. Kätevän kokone ottaa mukaa ku ei oo suurempia kantamuksia. Oli vaan 6,50€ Stockmannilta, aiai =))

Sitten oottelin joululahjan saapumista: oma pesukone! Tossa se ois paketeissa eteisessä ku ei ihan ole habaa eikä taitoa sitä tonne viritellä. Taitavaa miestä odotellessa.

                                                  Nämä viihdytti pesukonetta odotellessa!!




Jeejee. Illalla hirvee ahkerina mentii Sannin kanssa Combattii. Si aateltii jäädä venyttely tunnille minne Piakin tuli. Siellä ilosena toisellekin naiselle mainostin et joo nyt alkaa venyttely, tekee hyvää tän tunnin jälkeen. Sitte haettii jotkut ihme keinutyynyt ja ihmeteltii et mihis näitä käytetää venyttelyssä, varmaa jotai rentoutumista.. No sitte alettii tasapainottelee sen päällä ja tekee kaikemaailma ihmelihasliikkeitä ja naurettii ittemme kipeiks rentouttavassa venyttelyssä=) Voin kertoa et on semmone olo et on tehny kyl juu jotain!!


Perjantaina ilokseni saapuu Tyttiiiiii<3
Vielä pari koulupäivää ja sisko saapuu,ihanaa!!
-best friend is a sister that destiny forgot to give you-
tai jotenki noi se meni=)

xoxo milja