Tänään on ollut melkonen päivä, palkka tuli ja palkka meni meiningillä ollaan edetty ! Ois paljon kerrottavaa MUTTA koska oon keräillyt niin mahtavia muotikuvia we<3it:sta niin pakko laittaa ne nyt tähän väliin:) huomenna voin si esitellä tän päivän löytöjä joista yksi on yli kaiken hihihihiihihi !
Elikkäs. Oon jo kauan tiedostanut itestäni sen, että tuun hirveen myöhässä muodin suhteen:) Aina kun innostun jostain hetki sitte tulleesta ilmiöstä niin kaupat lopettaa niiden myynnin. Näin on käynyt aina. Ginan pitsipaidat, pitkät saappaat, silkkipaidat..Tämä seuraavakin on vallinnut jo kauan ja nyt määkin alan lämpeen sille oikein kunnolla;
kivat kaulukset :)
Sitten aina sydäntä lähellä olleet jakut:)
ja ooooh, tämä seuraava on jotain niin täydellistä !!!
Nyt oon ruvennu innostuu myös erilaisista vähän isommista kaulakoruista ja tommosista piikikkäistä:)
Sitten tää nyt oli vaan aivan upea:D
Sitten erilaiset kengät! Oon innostunu tommosista vähän korkeemmista, jos vaan olisin 10senttiä lyhyempi ja osaisin niillä kävellä tykkäisin niin paljon, että ehkä jopa ostaisin semmosia:)
Party hard;D
Nii ja tässä seuraavassakin oon sen vuoden myöhässä:) mutta onneks muutki vielä tykkää niistä nii kaupat myy niitä !!!!!! :D
Sit oon vähän innostunut tommosista kivoista kuoseista...:)
Ja kun laihdun 10kg ja muutan losii nii näätte mut tämmösissä:))))
niin söpö laukku:)
Jesjes.
Unelmoidaan ihanista vaatteista ja asusteista ja pidetään peukkuja sille lottokupongille mikä viimesillä senteillä on ostettu=)
xoxo milja