keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

KiertueKeskiviikko

Viime viikolla oltiin siis tallinnassa ekskursiolla! Kaikin puolin oli mukava ja opettavainenkin reissu. Ei oo sitten laivalla ollu oltua abiristeilyn jälkee saatika tallinnassa. Ensin käytiin siis tallinn health collegessa tutustumassa ja sen jälkee oli vähä omaa vapaata. Pian kanssa sitte kierreltii ympäri tallinnaa ja kyllä sitä vähän jotai mukaankin tarttui:) Tähän tulee ny vähä kuvakollaasia reissusta=)




Oli kyllä piristävää päästä edes hetkeksi pakoon arkea:) 


Vielä joku päivä laitan ostoksista jutttuaaaa ja tänään oltiinkin ehkäsyvalistusta pitämässä koulun puolesta, siitäkin juttua:) huomenna kuitenkin alkaa vapun vietto joten silloinKIN hiljaiseloa;)

xoxo milja

maanantai 15. huhtikuuta 2013

MuotiMaanantai

Tänään on ollut melkonen päivä, palkka tuli ja palkka meni meiningillä ollaan edetty ! Ois paljon kerrottavaa MUTTA koska oon keräillyt niin mahtavia muotikuvia we<3it:sta niin pakko laittaa ne nyt tähän väliin:) huomenna voin si esitellä tän päivän löytöjä joista yksi on yli kaiken hihihihiihihi !

Elikkäs. Oon jo kauan tiedostanut itestäni sen, että tuun hirveen myöhässä muodin suhteen:) Aina kun innostun  jostain hetki sitte tulleesta ilmiöstä niin kaupat lopettaa niiden myynnin. Näin on käynyt aina. Ginan pitsipaidat, pitkät saappaat, silkkipaidat..Tämä seuraavakin on vallinnut jo kauan ja nyt määkin alan lämpeen sille oikein kunnolla;

kivat kaulukset :)





Sitten aina sydäntä lähellä olleet jakut:)

ja ooooh, tämä seuraava on jotain niin täydellistä !!!
 

Nyt oon ruvennu innostuu myös erilaisista vähän isommista kaulakoruista ja tommosista piikikkäistä:)




Sitten tää nyt oli vaan aivan upea:D

Sitten erilaiset kengät! Oon innostunu tommosista vähän korkeemmista, jos vaan olisin 10senttiä lyhyempi ja osaisin niillä kävellä tykkäisin niin paljon, että ehkä jopa ostaisin semmosia:)



Party hard;D

Nii ja tässä seuraavassakin oon sen vuoden myöhässä:) mutta onneks muutki vielä tykkää niistä nii kaupat myy niitä !!!!!! :D

Sit oon vähän innostunut tommosista kivoista kuoseista...:)


Ja kun laihdun 10kg ja muutan losii nii näätte mut tämmösissä:))))


niin söpö laukku:)




Jesjes. 
Unelmoidaan ihanista vaatteista ja asusteista ja pidetään peukkuja sille lottokupongille mikä viimesillä senteillä on ostettu=)

xoxo milja

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

ShbamSunnuntai

Tää viikko on mennyt koulun, reenaamisen ja töitten merkeissä. Koulua oli vaan kolme päivää ja ne opiskeltiinkin pelkkää ruotsia, jippii! Salilla kävin reippaasti melki joka päivä ja töissäkin olin kahtena päivänä. Hullareilla tuli käytyä ja kyllä tänään kiristeli kun etin grein anatomian kaheksan kauden pakkausta 40euron hintaan, eikä sitä mistään löytynyt! aiaiai. Ostin sitten kivan mustan pitsi/silkki topin, josta varmasti myöhemmin kuvaa:) Mun ja Sannin ystävä Laura oli eilen meillä yötä ja kerto vähän thaimaan reissustaan. pakko myöntää et hiukka iski matkakuume päälle ja ois mahtava joku pieni reissu keksiä loppukesästä:) Ens viikollahan me lähetään Pian kanssa koulun matkassa tutustumaan tallinnaan opiskelijoiden maailmaan. Voi olla että tuodaa sieltä sitten pikkasen vappujuomia matkassa8) 


Nyt sohvan nurkassa popparit kainalossa selviytyjien parissa sunnuntai-illan jatkoa. Huomenna sitten taas kovalla yrittämisellä herkuttomaan arkeen, toivottavasti ei mee ihan reisille varsinki tuo reissussa..:) 




Mukavaa viikonviimeistä iltaa kaikille ja alkakoon kaikilla ihana viikko=)

xoxo milja

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

KääntymöKeskiviikko


Mulla on tunne, että nyt on taas jonkun uuden alku. 

Kevät alkaa saapuun ja sulattaa lumet maasta. Luonnossa tapahtuu muutoksia ja se muokkaa itsensä olosuhteiden mukaan. Sama on meidän ihmisten elämässä. Elämässämme tapahtuu pieniä ja suuria muutoksia kaiken aikaa. Toisiin on helpompi totuttautua kuin toisiin. 
Jokainen päivä on uusi luku, jokainen kuukausi on uusi kappale ja jokainen vuosi uusi jatko-osa. 
Kirjamme ovat värikkäitä, iloja ja suruja täynnä, ymmärrystä sekä ymmärtämättömyyttä, nautintoja ja kärsimystä. Elämän ei kuulu olla helppoa; se on täynnä oppeja joista toiset ovat helpompia ja toisten kanssa joutuu taistelemaan pidempään. Luotamme kuitenkin lauseeseen, joka seisoo jokaisen tarinan lopussa.
"And they lived happily ever after"

 xoxo milja