torstai 9. toukokuuta 2013

TäällätaasTorstai

Pienen tauon jälkeen vois olla pienen päivityksen paikka:D

Oltiin Niinan ja Pian kanssa pitämässä vähän ehkäsyvalistusta lukiolaisille. Oli aika mukava päivä meinaan=) Siellä oli muitakin pisteitä koskien päihteitä ja sukupuolitauteja. Tässä ny pari kuvaa siltäkin päivältä mitä ehdin napsia:







Sit oli myös vappendaali!!
Vappuna oltiin tyttöjen kanssa aluks Niinan luona, josta suunnattiin keskustan kautta kavereita moikkaillen miamiin. No paikka oli kyllä super täynnä mutta tosi mukavaa oli :)!!





ja vappu kuvat alkaa oikeestaan vasta tästä:D noi oli haalaribileistä jossa menoa kyllä riitti !




Tällä hetkellä elämä hymyilee:)
Opinnäytesuunnitelma opelle palautettuna(odotellen korjausehdotuksia), yks koulupäivä jäljellä, opparisekoilua kahviloissa huippu oppariparin kanssa, grein anatomian ykkös kausi kesken, paras kaveri muuttamassa tampereelle, murunen saatu takasin, vaimokkeen kanssa rullaa, ihania ystäviä ympärillä, kesä tulossa ja töitäkin tarjolla. Onneks kaikkien vastoinkäymisten jälkeen aurinko jaksaa tähänki risukasaan paistaa - ja toivottavasti pilvet pysyy loitolla :)




Enjoy of what you got !

xoxo milja

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

KiertueKeskiviikko

Viime viikolla oltiin siis tallinnassa ekskursiolla! Kaikin puolin oli mukava ja opettavainenkin reissu. Ei oo sitten laivalla ollu oltua abiristeilyn jälkee saatika tallinnassa. Ensin käytiin siis tallinn health collegessa tutustumassa ja sen jälkee oli vähä omaa vapaata. Pian kanssa sitte kierreltii ympäri tallinnaa ja kyllä sitä vähän jotai mukaankin tarttui:) Tähän tulee ny vähä kuvakollaasia reissusta=)




Oli kyllä piristävää päästä edes hetkeksi pakoon arkea:) 


Vielä joku päivä laitan ostoksista jutttuaaaa ja tänään oltiinkin ehkäsyvalistusta pitämässä koulun puolesta, siitäkin juttua:) huomenna kuitenkin alkaa vapun vietto joten silloinKIN hiljaiseloa;)

xoxo milja

maanantai 15. huhtikuuta 2013

MuotiMaanantai

Tänään on ollut melkonen päivä, palkka tuli ja palkka meni meiningillä ollaan edetty ! Ois paljon kerrottavaa MUTTA koska oon keräillyt niin mahtavia muotikuvia we<3it:sta niin pakko laittaa ne nyt tähän väliin:) huomenna voin si esitellä tän päivän löytöjä joista yksi on yli kaiken hihihihiihihi !

Elikkäs. Oon jo kauan tiedostanut itestäni sen, että tuun hirveen myöhässä muodin suhteen:) Aina kun innostun  jostain hetki sitte tulleesta ilmiöstä niin kaupat lopettaa niiden myynnin. Näin on käynyt aina. Ginan pitsipaidat, pitkät saappaat, silkkipaidat..Tämä seuraavakin on vallinnut jo kauan ja nyt määkin alan lämpeen sille oikein kunnolla;

kivat kaulukset :)





Sitten aina sydäntä lähellä olleet jakut:)

ja ooooh, tämä seuraava on jotain niin täydellistä !!!
 

Nyt oon ruvennu innostuu myös erilaisista vähän isommista kaulakoruista ja tommosista piikikkäistä:)




Sitten tää nyt oli vaan aivan upea:D

Sitten erilaiset kengät! Oon innostunu tommosista vähän korkeemmista, jos vaan olisin 10senttiä lyhyempi ja osaisin niillä kävellä tykkäisin niin paljon, että ehkä jopa ostaisin semmosia:)



Party hard;D

Nii ja tässä seuraavassakin oon sen vuoden myöhässä:) mutta onneks muutki vielä tykkää niistä nii kaupat myy niitä !!!!!! :D

Sit oon vähän innostunut tommosista kivoista kuoseista...:)


Ja kun laihdun 10kg ja muutan losii nii näätte mut tämmösissä:))))


niin söpö laukku:)




Jesjes. 
Unelmoidaan ihanista vaatteista ja asusteista ja pidetään peukkuja sille lottokupongille mikä viimesillä senteillä on ostettu=)

xoxo milja

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

ShbamSunnuntai

Tää viikko on mennyt koulun, reenaamisen ja töitten merkeissä. Koulua oli vaan kolme päivää ja ne opiskeltiinkin pelkkää ruotsia, jippii! Salilla kävin reippaasti melki joka päivä ja töissäkin olin kahtena päivänä. Hullareilla tuli käytyä ja kyllä tänään kiristeli kun etin grein anatomian kaheksan kauden pakkausta 40euron hintaan, eikä sitä mistään löytynyt! aiaiai. Ostin sitten kivan mustan pitsi/silkki topin, josta varmasti myöhemmin kuvaa:) Mun ja Sannin ystävä Laura oli eilen meillä yötä ja kerto vähän thaimaan reissustaan. pakko myöntää et hiukka iski matkakuume päälle ja ois mahtava joku pieni reissu keksiä loppukesästä:) Ens viikollahan me lähetään Pian kanssa koulun matkassa tutustumaan tallinnaan opiskelijoiden maailmaan. Voi olla että tuodaa sieltä sitten pikkasen vappujuomia matkassa8) 


Nyt sohvan nurkassa popparit kainalossa selviytyjien parissa sunnuntai-illan jatkoa. Huomenna sitten taas kovalla yrittämisellä herkuttomaan arkeen, toivottavasti ei mee ihan reisille varsinki tuo reissussa..:) 




Mukavaa viikonviimeistä iltaa kaikille ja alkakoon kaikilla ihana viikko=)

xoxo milja

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

KääntymöKeskiviikko


Mulla on tunne, että nyt on taas jonkun uuden alku. 

Kevät alkaa saapuun ja sulattaa lumet maasta. Luonnossa tapahtuu muutoksia ja se muokkaa itsensä olosuhteiden mukaan. Sama on meidän ihmisten elämässä. Elämässämme tapahtuu pieniä ja suuria muutoksia kaiken aikaa. Toisiin on helpompi totuttautua kuin toisiin. 
Jokainen päivä on uusi luku, jokainen kuukausi on uusi kappale ja jokainen vuosi uusi jatko-osa. 
Kirjamme ovat värikkäitä, iloja ja suruja täynnä, ymmärrystä sekä ymmärtämättömyyttä, nautintoja ja kärsimystä. Elämän ei kuulu olla helppoa; se on täynnä oppeja joista toiset ovat helpompia ja toisten kanssa joutuu taistelemaan pidempään. Luotamme kuitenkin lauseeseen, joka seisoo jokaisen tarinan lopussa.
"And they lived happily ever after"

 xoxo milja

torstai 28. maaliskuuta 2013

TujuTorstai

Huhheijaa! Tänään viettelen vapaapäivää kun huomenna on harjottelua. Onneks saan pääsiäislomailla sit kuiteskin kolme päivää putkeen:)
Kello on nyt kaks ja oon ehtinyt tehdä jo vaikka ja mitä !! Heräilin siinä vähän ennen kasia ja kun olin saanu itseni valmiiks ja toivoteltua Sannille hyvät työpäivät lähdin kohti koulua. Siellä kävin maksamassa mun ja Pian tallinnanreissu matkan! Koulusta järjestetään semmonen ekskursio reissu tallinnaan ystäväkouluun ja vieraillaan ehkä jopa sikäläisessä sairaalassa! Ihanaa tehdä ees pienimuotone reissu ja antaa mielen levätä:)
Koululta suuntasin, ah aina niin ihanaan kelaan! Propsit kuitenkin sinne, oli kerrankin nopeeta toimintaa. Ehkä toi uus systeemi siellä on toimivampaa. 
Kävin myös kaupassa ja ostamassa vähä juttuja mulle ja Tytille, joka tulee huomenna viihdyttään mua:) Käydään piipahtamassa deluxeillakin, jonne on kuulemma tulossa joku yllätysvieras;)!
Olin kotona sitten jo ennen kahtaatoista..ehin tässä sopivasti siivoilla ja rustaileen tännekin jotain, hihhii:)



 


Tästä näkee vähän paremmin ton mun nykysen tukan värini.


Sieltä se kevät saapuu !!



Tänään oon menossa vielä shbamiin, jossa on ihan mielettömän kiva uus ohjelma jippii :) ! Sen jälkeen nään vielä lukioystäviäni, babeja:) Saa kuulla miten jokaisella tällä hetkellä pyyhkii, kun aika harvoin nähdään kaikki yhdessä.
Nyt kuitenkin rauhottumishetki cosmon kanssa, olen sen uurastukseni jälkeen ansainnut:)

xoxo milja

maanantai 25. maaliskuuta 2013

MyöhässäMaanantai

Ennemmin tai myöhemmin! Tässä vähän kuvia lauantailta:)


Lauantai alko hyvissä ajoin, vartin yli ysi olin jo pysäkillä auringonpaisteessa:) 


Kevään merkeissä laitoin jo värikkäät, keväiset farkut!


Hämeenkatu oli aika hiljanen...


Reenin jälkee on hyvä olla:)


Sitte vähä freesausta, koska luvassa oli treffendaalit yhden ihanan tytön kanssa:)


Joka päivä pitäis olla lauantai. tai lauantain ja sunnuntain välillä pitäis olla yksi päivä vielä:)


Käytiin waynesissä tosiaan annan kanssa..


..ja katsokaa mitä herkkusalaatteja sieltä saa!!

Illemmalla sanna tuli sitten meidän vieraaksi ja loppuillan suunnitelmien mennessä mönkään eksyttiin ehkä hieman tanssimaan..

Toivottavasti viikon alkunne on mukava, 
life is good -moodia odotellessa !!

xoxo milja