Mulla on tunne, että nyt on taas jonkun uuden alku.
Kevät alkaa saapuun ja sulattaa lumet maasta. Luonnossa tapahtuu muutoksia ja se muokkaa itsensä olosuhteiden mukaan. Sama on meidän ihmisten elämässä. Elämässämme tapahtuu pieniä ja suuria muutoksia kaiken aikaa. Toisiin on helpompi totuttautua kuin toisiin.
Jokainen päivä on uusi luku, jokainen kuukausi on uusi kappale ja jokainen vuosi uusi jatko-osa.
Kirjamme ovat värikkäitä, iloja ja suruja täynnä, ymmärrystä sekä ymmärtämättömyyttä, nautintoja ja kärsimystä. Elämän ei kuulu olla helppoa; se on täynnä oppeja joista toiset ovat helpompia ja toisten kanssa joutuu taistelemaan pidempään. Luotamme kuitenkin lauseeseen, joka seisoo jokaisen tarinan lopussa.
"And they lived happily ever after"
xoxo milja


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti