sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

ShbamSunnuntai

Tää viikko on mennyt koulun, reenaamisen ja töitten merkeissä. Koulua oli vaan kolme päivää ja ne opiskeltiinkin pelkkää ruotsia, jippii! Salilla kävin reippaasti melki joka päivä ja töissäkin olin kahtena päivänä. Hullareilla tuli käytyä ja kyllä tänään kiristeli kun etin grein anatomian kaheksan kauden pakkausta 40euron hintaan, eikä sitä mistään löytynyt! aiaiai. Ostin sitten kivan mustan pitsi/silkki topin, josta varmasti myöhemmin kuvaa:) Mun ja Sannin ystävä Laura oli eilen meillä yötä ja kerto vähän thaimaan reissustaan. pakko myöntää et hiukka iski matkakuume päälle ja ois mahtava joku pieni reissu keksiä loppukesästä:) Ens viikollahan me lähetään Pian kanssa koulun matkassa tutustumaan tallinnaan opiskelijoiden maailmaan. Voi olla että tuodaa sieltä sitten pikkasen vappujuomia matkassa8) 


Nyt sohvan nurkassa popparit kainalossa selviytyjien parissa sunnuntai-illan jatkoa. Huomenna sitten taas kovalla yrittämisellä herkuttomaan arkeen, toivottavasti ei mee ihan reisille varsinki tuo reissussa..:) 




Mukavaa viikonviimeistä iltaa kaikille ja alkakoon kaikilla ihana viikko=)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti