maanantai 25. maaliskuuta 2013

MyöhässäMaanantai

Ennemmin tai myöhemmin! Tässä vähän kuvia lauantailta:)


Lauantai alko hyvissä ajoin, vartin yli ysi olin jo pysäkillä auringonpaisteessa:) 


Kevään merkeissä laitoin jo värikkäät, keväiset farkut!


Hämeenkatu oli aika hiljanen...


Reenin jälkee on hyvä olla:)


Sitte vähä freesausta, koska luvassa oli treffendaalit yhden ihanan tytön kanssa:)


Joka päivä pitäis olla lauantai. tai lauantain ja sunnuntain välillä pitäis olla yksi päivä vielä:)


Käytiin waynesissä tosiaan annan kanssa..


..ja katsokaa mitä herkkusalaatteja sieltä saa!!

Illemmalla sanna tuli sitten meidän vieraaksi ja loppuillan suunnitelmien mennessä mönkään eksyttiin ehkä hieman tanssimaan..

Toivottavasti viikon alkunne on mukava, 
life is good -moodia odotellessa !!

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti