Etin tosiaa puhelimen saloista kuvia ja tein pari kollaasia, jossa viime vuoden huippukohtia=)
WELCOME TO MY LAST YEAR'S LIFE !
Iso juttu tässä parin vuoden aikana on ollut koulu. Ja sen on monen monta kertaa mielenkiintoiseksi tehnyt nämä kaksi naista: pippe ja nikke. Tukipilarit koulun ja monen muunkin asian suhteen. Nyt vähän jännittää miten käy, kun syksyllä lähden lasten matkaan noitten siirtyessä leikkuriopintoihin. Ehkä joskus ruokailussa voin viereen livahtaa ja ehkä ne jaksaa nähä mua joskus vapaa-ajallakin=)
Viime vuoden kaks huippujuttua oli ehdottomasti blockfest ja approt! Tälläkin hetkellä odotan enemmän kun innolla noita kahta tapahtumaa. Approt taitaakin tänä vuonna olla mun viimeiseni, ellen myöhemmin vielä koulun penkille eksy. Mutta blockfesteillä tulen juoksemaan hamaan loppuun saakka!! Tällä hetkellä rahaa odotellessa ja heti lippuja ostamaan. Kolme viimeistä kertaa on ollut jo niin mahtavia, että elokuu ja blokkarit saapukaa jo !!
Tässä pari huippu juhlaa viime vuodelta. Juhannus meni railakkaasti huipputyttöjen kanssa sannin lukaalissa. Pikkuvelistä tuli ylioppilas! Ja loppuvuodesta oli vielä ihanat prinsessajuhlat; ilveksen iloinen itsenäisyys. Se on kyllä juhla jonne on enskin vuonna päästävä.
Tässä minun vaimoke ja ideana myös meidän oma koti<3 Ollaan tosiaan Sannin kanssa tunnettu ala-asteelta ykkösluokalta saakka ja varmasti yks ainoista ihmisistä jonka kanssa pystyin kuvittelee asuvani yhdessä. Meillä on (ainakin minun mielestä) mennyt tosi kivasti! Illat istutaa yhessä sohvalla telkku päällä, perus parisuhde-elämää, hehe. On minulla ihana vaimoke<3 ps. näkeepä kivasti naama värieroo kesä jälkee:)
Kesän huippukohta. Mietitäämpä sitä tämän kylmyyden keskellä.... KESÄ. Tällä hetkellä odotan niitä kelejä, kun voi ulos lähtee ilman takkia ja pikkuhiljaa riittää jalkaanki pelkät sortsit! Tällä hetkellä on kuulemma kylmin maaliskuu sitten vuoden 1962(tai jotain sinnepäin). Ehkäpä tänä vuonna lumet lähtee kerrasta pois ja aurinko voittaa=) Ja kun se kesä saapuu, muistakaa olla valittamatta kuumuudesta ja suunnatkaa vaan rannalle jädejen kanssa;)
xoxo milja





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti