Hihihihihihihi. Tänään kävin hakee porukoilta videokameran!! Aletaan Tytin kanssa kuvaamaan toisillemme pienimuotosta iholla-sarjaa;D Vähänkö oon innoissani! Kuvaillaa joku muutama kuukausi miten ny jaksetaa ja si vietetää kiva ilta naureskellen jutuillemme, sitä odotellessa=)
Mutta tosiaan porukoilla ollessani iski joku kuvauskärpänen ja otin vähä kuvia sieltä. Aattelin, et vois tänne niitä laitella=)
Tänään oli harjottelusta vapaa ja kävin rauhassa salilla ja oli pihallakin ihana ilma=) Tällä hetkellä pyörii huisin jännä salisjakso minkä näin itse jo eilen;) hihihihi!
Kohta alkaa greyn anatomia, ihana keskiviikkoillan huipentuma<3
Toivotaan lisää aurinkoisia päiviä ja lumien sulamista! Kevät kutsuuuu!!
xoxo milja









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti