keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

KotiKeskiviikko

Hihihihihihihi. Tänään kävin hakee porukoilta videokameran!! Aletaan Tytin kanssa kuvaamaan toisillemme pienimuotosta iholla-sarjaa;D Vähänkö oon innoissani! Kuvaillaa joku muutama kuukausi miten ny jaksetaa ja si vietetää kiva ilta naureskellen jutuillemme, sitä odotellessa=)

Mutta tosiaan porukoilla ollessani iski joku kuvauskärpänen ja otin vähä kuvia sieltä. Aattelin, et vois tänne niitä laitella=)











Tänään oli harjottelusta vapaa ja kävin rauhassa salilla ja oli pihallakin ihana ilma=) Tällä hetkellä pyörii huisin jännä salisjakso minkä näin itse jo eilen;) hihihihi! 
Kohta alkaa greyn anatomia, ihana keskiviikkoillan huipentuma<3
Toivotaan lisää aurinkoisia päiviä ja lumien sulamista! Kevät kutsuuuu!!

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti