Perjantaina saatiin Sannin kanssa kuningasidea. Se alko suunnilleen siitä, et totesin et pitäis käydä kampaajalla. Hetkessä oltiinki Prismassa hiusvärihyllyköillä etsimässä värejä uutta tukkaani varten!
Päätettiin kokeilla jotain iihan uutta! Värjättii päältä tollasella ruskeella ja alta si vähä vaaleemmalla. Oli aika operaatio kyllä.. Toi tumma tietty vaikutti vähä turhan kaua ku eka laitettii se ja si toi toinen. Ens kerralla osataa suoraa ottaa päälle tuleva väri vaaleempana, kun se pitkän vaikutusajan vuoks kumminki värjäytyy tummemmaks. Alaväriin ollaan kumpiki tyytyväisiä. Se on kivan värinen, mutta on siinäki tietty yksi mutta:D Tietty päässä hieman juurikasvua nii tuli toi juuri si iha liia vaaleeks,tai sellaseks jännä väriseks. Näkyy tossa korvan tienoilla ikävältä jos on ponnari:D mut ehkä se tästä ku toi päällynenki vaalenee pesujen myötä.
Luonnossa toi sävyero näkyy vähä paremmin, mutta ehkä saatte jotain mielikuvaa noista kuvistakin=) Suurkiitos vaimokkeelle, uhh mikä somelainen muijja !!!
Sit vähä huuhaata ja muuta mukavaa;
Meillon Sannin kanssa aika veijari toi vessan lavuaari. Ei oo ikinä tullu vastaan kyllä yhtä hitaasti vetävää lavuaaria..toisinsanoen vesi tuli yli jossei hanaa sulkenu:D No kateltii si yllättäe yks ilta iholla-sarjaa ja siitä saatiin vinkki kodin omasta putkimiehestä, mr musclesta! Mainonnan uhreina päätettii kokeilla korjaisko se meidänkin mahottomalta tuntuvan kiusankappaleen. Valutin sitä litkua illalla puol pullollista lavuaarii ja vasta seuraavana päivänä valutin viemäriin vettä; ja oioi mikä näky ! Viemäri veti kun unelma ! Ohlala, suosittelen lämpimästi kaikille joiden viemärit reistaavat. Toisaalta ymmärrän, jos joku haluaa ihan oikean putkimiehenkin hommiin;)
Näin ihania kukkia oli äiti ostanu kotii ku kävin siellä viikoloppuna:)
Piti myös Sannin kanssa poiketa salille tänää mutta yhtäkkiä kummalleki iski kamala olo ja mentiiki kauppaa ja ilosina palattii kotii mehujätski ampparit matkassa,omnomnom!!
Huomenna luvassa hyvää ruokaa ja ihania ystäviä<3 Meitsi vapailee huomisen ja sit alkaa mojova yheksän päivän työ/harjotteluputki. Repikää siitä.
xoxo milja







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti