lauantai 16. maaliskuuta 2013

LiikaaLauantai

Mitäs elämään: töitä, töitä ja tuleva harjottelu. Olihan mulla pari vapaapäivää, mutta tällähetkellä tuntuu et pitäis painaa ku höyryveturi eteenpäin. Ja on vasta 2/9 työ/harjottelupäivästä takana. Ens viikonlopun löffään kyllä niin luvan kanssa etttttä=)!!!

Meidän piti tosiaan mennä kavereitten kanssa sinne cheekin jäähallikeikalle. Ehkä vähän aateltii vääri et liput vois ostaa seuraavanaki päivänä, ku ne oliki si jo tunnissa menny:D Nooo,onneks järjestetään toinen keikka ja päätettii, että sinne on pakkkko päästä! Pia sitten kiltisti päivysti aamulla lippuja ja nappas ne meille sen 20minuutin aikana ku ne oliki jo loppuunmyyty:D Aiettä, huipputyttöjen kanssa niin huisi keikka edessä!!


Ollu myös kauhee stressi kesätöiden kanssa, vaikkei kaikki paikat oo niitä loppuu vielä lyönytkää. Oon ny käyny tuolla yhessä paikassa heittämässä keikkaa ja pääsen sinne onneks kesäks, yksi huoli vähemmän=) ja pääseehän tekee oman alan hommia ja tutustuu siihen ku kaikki on oikeesti omalla vastuulla eikä aina vaan sen ohjaajan:D




Tällä hetkellä elämässä ahdistaa aika moni asia ja ehkä asiat ei oo ihan järjestyksessä. Kesää kohti kuitenkin mennää ja toivon mukaa kaikki palaset loksahtelee paikoilleen=)
Toivon kaikille aurinkoisia ja mielekkäitä päiviä!
Viereinen kuva on musta myös melko kuvaava ja ehkä pian sade lakkaakin.

xoxo  milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti