maanantai 11. maaliskuuta 2013

MatalaMaanantai

Eilen kävin porukoilla vähä sunnuntaisyömässä. Tällä kertaa tehtii vaa vähä eri tavalla ja vietii kaikelaista grillattavaa takapiha rantaa ja nuotio päälle. Oli ihanan aurinkoinen keli ja vaikka pakkanen pisti, aurinko mukavasti lämmitti. Oli mukava istuskella hetki iha rauhassa nätissä ilmassa=)








Nyt alko siis myös hiihtoloma! Mulla se menee hyvin pitkälti töitten parissa, mutta koitan tännekin laittaa tekstiä. Kaikkia ei pakkanen ja lumi innosta, mutta kun tälläsiä päiviä kuin eilinen koittaa, nauttikaa ilmoista. Kohta lumi taas sulaa ja kesä lämmittää=)



TÄSSÄ vielä yksi biisi kuunneltavaksi.
Nauttikaa elämästä ja pitäkää kiinni tärkeistä asioista<3

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti