maanantai 18. maaliskuuta 2013

MbwahMaanantai

Tänään alko siis kotihoidon harjottelu. Tosi erilaista taas verrattuna aiempiin harjotteluihi, aukeni taas aivan uus maailma ja saa nähä mitä kaikkee tässä kolmen viikon aikana näkee ku tänääki näki taas jotai aivan odottamatonta. Kolmen viikon kuluttua alkaaki sitte lepsumpi koulun penkillä istuminen kun melki kahen käden sormilla pystyy laskee koulupäivät ennen kesäloman alkua. Kuulostaa ihanalta, edessä kuitenkin kummittelee jo valmiiksi opinnäytetyö. Sen parissa vietetää sit tulevat vapaapäivät ja vaatimattomat muutama kymmen sivua pitäis saada tekstiä aikaseks ennen kesälaitumia. Nekin kesälaitumet on täynnä kesätöitä. Aikamoista ahdinkoa aiheuttaa tää vähän reilu vuosi mitä koulua nyt on vielä jäljellä.. Ei muutaku odottaa valmistumispäivää !

Tänään kotimatkalla poikkesin sit kaupassa ja olin iha hämmentyä ku huomasin mitä hunajamelooni maksaa...
...suunnatkaa tekin valintataloon;)

Kotona aattelin sit koittaa loihtia ruskeeta kastiketta viime kertaisesta möhlinnästä huolimatta.. Sainkun sainkin aikaan mahtavan kastikkeen kunnes aattelin vähä pitää sitä lämpimänä siinä hellalla ja sitku nälkäsenä lähestyin sitä, niin oli yli puolet haihtunu ja iha rupune jäljellä:) piti ottaa nätti kuva tänne muttei kehdannu ku hotkia vaa nopsaa pois silmistä. 

Seuraavaks lupaan tehdä sen eilen hehkuttamani kuvakollaasin. Tänään kun ei voinu ku oli noi hedelmät sen verra enemmä hehkutuksen arvosia=)




xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti