Tiedän ettei nyt ole perjantai, mutta tässä postaus eilisestä ja huomenna laitan sitten tästä päivästä ellen illemmalla jaksa:D
Eilen tosiaan harjottelusta päästyäni suunnistin valintataloon piirakkatarvikeostoksille. Piti leipasta jotain hyvää kun tänään lauantaina kävi mummu ja noi kylässä=) Mietin pitkään, että pistäisinkö tänne reseptin ja vaihe vaiheelta piirakan teon, mutta ajattelin että se kuitenkin epäonnistuu ja maistuu kamalalta joten aattelin säästää teidät siltä.
Kaikesta huolimatta toi maistu tänään oikein hyvältä, vaikka itse sanonkin! Vähän nyt harmittaa etten kuvaillukkaa prosessia,hehe:)
No sitten piirakan teon jälkee suuntasin kaupunkiin salille. Kävi ehkä maailman parhain tuuri ja siellä jaettiiin ilmaseks lippuja pääsiäisen deluxeille! Just mietin että ois ens viikon alussa pitäny mennä ostaan niin nyt sain ne ilmaseksiiiii jippppiiiii =) !!!!
Salin jälkee treffattiin Niinan ja Pian kanssa Panchossa ja syötiin vähän herkkuja, jonka jälkeen siirryttiin Europaan viinilasillisille, tai kaksille...=)
Niinalla oli vähän myös huulipunia matkassa, huomatkaa chanel ! ;)
Siinä se perjantai-ilta menikin juoruillessa=)
Vieressä sitten kaikille hieman ajateltavaa. Muistakaa osoittaa rakkaille ihmisillenne pienilläkin teoilla, että he ovat mielessänne ja välitätte :)
Ihanaa viikonloppua kaikille, enjoy and have fun !!
xoxo milja










Ei kommentteja:
Lähetä kommentti