Kattelin vähä puhelimen kuvia ja mietin et siellä on hirmusesti ihania kuvia ajoilta ennenkun kirjotin tätä blogia! Aattelinkin et voisin tehä tässä piakkoin jonku pikku kollaasin viime vuodelta;)
Tässä vähän maukasta esimakua tulevasta;)
Mut nyt tähän väliin fiilareita tältä illalta!
Ps oon kyllä itestäni huisin ylpeä!! Ehin tänään käydä töissä, salilla, porukoilla, noutamassa cheeki liput ja löffätä sohvalla, buenooo!!
CLICK Tässä teille vielä tämän päivän biisu=) Huomenna suunnaksi kotihoidon harjottelu ja aiettä jännittää! Mukavaa viikonalkua teille, ja totelkaa Marilynin ohjetta;)
xoxo milja






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti