Nyt on taas viikko aikaa vierähtäny. Ehkä voin vähä puolustella itteeni laiskuudestani. On ollu hieman rankkoja päiviä eikä oo ajatus tän suhtee luistanu. Ei se oikee vieläkää, mut tähän välii juttuja viikon varrelta:)
Aina ei mee nallekarkit tasan. Elämä on oppia. Uskon itse kohtaloon, jota kohti kuljemme. Matkalla ei alamäiltä voi välttyä. Itse voimme oman elämämme tapahtumiin vaikuttaa, mutta uskon, että se mitä on tarkoitettu tapahtuvan, tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella;
everything happens for a reason.
xoxo milja












Ei kommentteja:
Lähetä kommentti