Tänään avattiin Tampereelle bikbok !! Olin iha innoissani ja jumpan jälkee päätettii Pian kaa sie kipasta. Palkkakin ropsahti tänää sopivasti tilille,juhhuu. Kaikki normaalihintaset tuotteet -30%, sounds goood !! Sie oli kyllä porukkaa ja pukukoppii ois saanu jonottaa ehkä puoli tuntia.. Aattelin sit et joku muukin päivä kerkiää sen koluta, joten siirryttiin koskarin alakertaan ginaan. Sielläkin oli alee !! Kaikki normaali hintaset korut -20% ja trikoovaatteita oli 10€lla ! Sit mulla oli vielä leimakortti täynnä niin lähti seuraavat 20€lla =) !!
Perus kolitsipaita ja ihka ensimmäisen bandeau-toppini=)! Sitä en kyl kokeillu, et saa nähä sopiiko se kuinka hyvi..
Ja pari korua, ison sormuksen ja kivan kaulakorun=)
Se on aika lyhyt koru. Kivoja piikkejä muutamia ja si noita timantteja koko korun matkalta.
Aika iso sormus, mut muuten kivan värinen, ettei liikaa erotu. Ei mun käsikää normaalisti noin punanen ole, et se on vie kivemma näköne:D
Käytiin Pian kanssa myös ostamassa liput huomisille deluxeille ! Viime kerrasta on taas reilu kuukausi aikaa nii ois jo girls night out:in vuoro;)
Tuota toivoisin elämältä. Tommosta tunnetta, kun mikä ois kun tossa rannalla juuri tollon istuis. Toivoa edessäpäin=)
Toivon kaikille oikein mukavaa tulevaa viikonloppua ja toivontäyteisiä maisemia=)
Itselleni myös...:))
xoxo milja





Huominen on toivoa täynnä kun kisumirrit näyttää mistä ne on tehty ;)
VastaaPoistaja lauantaina taas;)
VastaaPoista