sunnuntai 3. helmikuuta 2013

SupervklpSunnuntai

Tässä huisi viikoloppu kuvina, koska kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa =)




                                                                        Kassia riittää.


                                                                Kyytiä oottelemassa.


                                                                          Tanza.


                                                        Tutkimassa Jykylän keskustaa.


                                                                           Tadaa.


                                                                            Pippe.


                                                                           Uskoon.


                                                                         Ilone meininki.


                                                                  Oma tekemä parempi.


                                                                              Maistuuu.


                                                                       Illan kampaukset.


                                                                 Valokuvia ja muistoja.


                                                                      Nopsat kynnet.


                                                                         Naatiskelua.


                                                                             Happyme.


                                                                 Tukan leikkuun aika.


                                                                       Kaunis Niina.


                                                                          Tuparireissulla.


                                                              Uusia kivoja ihmisiä.


                                                                 Välillä pitää viilentyä.


                                                                     Nostalginen aamu.


                                                                   Chicken pocket.


                                                                 Tanjan mageet kengät.


                                                                      Pia kiharteli - 

 
                                                                        upean tukan.


                                                             Iiihana soomelainen muija.


                                                                              Uh.


                                                                   Tuppenwaareneilla.


                                                                             Nais.


                                                                            Escape.


                                                                         Muisto.


                                             Paluu jääkylmässä autossa. Hyvä herätys.



Oli kyllä hyvä irtiotto arkeen, nyt jaksaa taas vähä aikaa=)
Kiitokset kaikille seurasta!!
Nautiskelkaa sunnuntai-illasta, huomenna alkaa taas uusi viikko!


xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti