Tänään alkoi uus elämä, ainakin yritys sellasesta. Eilen otin tän kunniaks loppuherku
Ei muutaku viikoloppuja ja herkkuja odotellessa=) No eeei täysin, kävin pitkästä aikaa tänää combatissa ja oli kyllä huisin hauskaa, kyllä tää innostus tästä nousee vaa! Oli aika unelma lautasmalliki tänää ruoalla vaikka itse sanonki=) Panostettii Sannin kanssa oikeen kunnolla!
Tänää oli myös työelämäpalaveri opparista, joka suju hyvin ja tuli vähä parempi kuva tulevasta. Nyt oon aika innostunutkin siitä ja vähä tekis mieli alottaa jo=)
Tää on nyt kyllä ihan turhaa liibalaabaa..koitan keksiä seuraavaks tänne jotai järkevääki:D hahahahahahahahah
Oujeeeeee
xoxo milja




Haha ihana Milja! Meitsin kesäkunnon pahin vastustaja on myös herkut..... Salilla viihtyisin tuntikausia reenatessa, mutta herkut. Kokeilin herkuttomuuttaa, se on ihan kamalaa ja oon nyt kieltänyt sen iteltäni :D väh. 1 herkku viikossa naisen tiellä pitää ;)
VastaaPoistaOi että,ompa ihana saada kommenttia hahahahaa=DD Joo herkut tuo vähä liian suurta vastusta! Toi sun suunnitelma kuullostaa hyvältä;D Aattelin kans et nyt todellaki herkuttomat arjet ja viikoloppusin annan itelleni vähä jouston varaa ja perjantaihan lasketaan viikonlopuks, hihiii::)
VastaaPoista