keskiviikko 6. helmikuuta 2013

KivaKeskiviikko

Hui että. Ompa ollu hiljaiseloa, joka jatkuu ehkäpä vielä hetken. On meinaan sen verra (hetkellisesti) paremmat asiat et pääsee koulun ohella tienaa vähä rahaaki nii pärjäilee=) Ei ainakaa jää lusmuilu aikaa,tehokasta!

Tänään kävin aamulla tamperee rekryssä ilmottautumassa jospa sieltäki välillä nappais=) Sitten Pian kanssa salaatille Cafe Europaan ja luettii pari tuntia huomiseen tartuntatautien tenttiin. Se tulee oleen kuolema.. Tosi mielenkiintonen aihe, mutta lukeminen on jääny vähemmälle.. harrrrmittaa=(
Sit käytiin salilla rehkimässä. Juosta humpautin matolla 4km ja si laitetttii vatsalihakset koville. On aika huutaa viikolopun lisäkiloille heipparallaa !!

                                                             Oi namnam mikä salaatti !!

                                                                   Terveellisiä herkkuja=)


Äsken tein ihania lettusia ja oottelen et pari mattimyöhästä saapuis ne syömääään=)




Kuvitelkaaa huomenna on jo torstai ! Voi apua viikot kuluu nykyään nopeeta..

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti