Hui että. Ompa ollu hiljaiseloa, joka jatkuu ehkäpä vielä hetken. On meinaan sen verra (hetkellisesti) paremmat asiat et pääsee koulun ohella tienaa vähä rahaaki nii pärjäilee=) Ei ainakaa jää lusmuilu aikaa,tehokasta!
Tänään kävin aamulla tamperee rekryssä ilmottautumassa jospa sieltäki välillä nappais=) Sitten Pian kanssa salaatille Cafe Europaan ja luettii pari tuntia huomiseen tartuntatautien tenttiin. Se tulee oleen kuolema.. Tosi mielenkiintonen aihe, mutta lukeminen on jääny vähemmälle.. harrrrmittaa=(
Sit käytiin salilla rehkimässä. Juosta humpautin matolla 4km ja si laitetttii vatsalihakset koville. On aika huutaa viikolopun lisäkiloille heipparallaa !!
Oi namnam mikä salaatti !!
Terveellisiä herkkuja=)
Äsken tein ihania lettusia ja oottelen et pari mattimyöhästä saapuis ne syömääään=)
Kuvitelkaaa huomenna on jo torstai ! Voi apua viikot kuluu nykyään nopeeta..
xoxo milja




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti