lauantai 16. helmikuuta 2013

LöpöLauantai

Eilisestä ensin vähän, piti päivitellä mutta meniki si vähä myöhempää=)


Olin porukoilla yötä ja valmistelin Miikan sit aamulla wanhojen kuntoon ja saavuin jo hyvissä ajoin kotiin. Vapaapäivän ja sairastelun kunniaks pyhitin päivän levolle, leffoille ja tälle ihanalle aamiaiselle. Kauhee ku tälläsiä kuvia täällä jo paljon, mutta on niin herkullisen näköstä::)


Sitten käytii porukoitten kanssa kattomassa Miikan wanhat ja nyt tuli taas kaipuu niihin! Kaikki tytöt oli niin nätteinä että=) Sieltä lähin moikkaan Tyttiä kaupunkii ruoan pariin. Sit jostain kumman syystä päädyttiin Europaa yhille, joista tuli kahet ja passionin kautta kotiin ! Loveyougirl<3

Tänään sit herättyäni soitin isille, että tulee hakee ja kävin taas kerran moikkaamassa niitä. 



Olikohan Luigilla oloja. Muahahahahahaa.



Kaupasta löydettii äitin kaa maailman ihanimman värisiä tulppaaneja!! Nää oisin halunnu ottaa mukaani, mutta sinne ne jäi. 
Nyt oon siis jo takasin kotona, kello ei oo ees vielä viittä, eikä kummia edessä. Yhden sankarin pitäis saapua, mutta katsotaan koska se tapahtuu. Sitä odotellessa jatkan rentoutumista, jos ens viikolla viittis lähtee jo takas salille ja ois kunnossa harjottelun alussa! 


Kaikille ihanaa viikonloppua, nauttikaa vapaista keillä niitä on !

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti