tiistai 12. helmikuuta 2013

TautiTiistai

Duhaisia terveisiä sohvan nurkalta !! tai ei ihan nuhaisia mutta hyvin kurkkukipuisia ainakin. Jonku pöpön oon ny kyllä saanu napattua kyytii. En muista koska ois näi paljo kurkkuu sattunu..ärsyttää kyllä jos iskee kauhee tauti päälle kun maanantaina alkais terveysasema harjottelukin!iiks. Ja siis siellähä sitte viimeistää saa kaike maailma pöpöt ku en iha muistanu käydä hakemassa influenssarokotetta=) Kiitän itseäni viikon päästä.




Hyvin mielin finrexiä ja vicksiä naamaan, muumipeikko tukijoukoissa !


Koulussa söin kaikki strepsilsit, hupsistaa=) Sit tänään sain tietää et perjantaiks pitäis palauttaa essee (olin siis aiemmin tiedon tullessa julki keskittyny johonki tosi oleelliseen) elikkä hypärillä etin hiv lähdemuistiinpanot ja rupesin vääntää esseetä hikihatussa ja sieltähän se 6sivua tuli yllättävän kivuttomasti. Näköjää ajatuksella tehty suunnittelu on puolivalmis työ=) kerrankin näin,hehe=)



 Niinan kanssa herkuteltiinki kunnon laskiaispullilla koulussa kipuun ja stressiin, tietämättöminä mitä hernarin jälkkäri oli tuleva. Harmitti tosi paljon.... :----)


Kotona käydessä sain sitten todistaa pikkuvelin wanhojen asua. Pelottavaa, että siitäkin on kasvamassa mies ja täysikä lähenee. Perjantaina sit hurraamaan ja tekeen siitä taas ylpee =)

Äitin kanssa sit innostuttii vähä kattelee äkkilähtöjä, siis aivan huviksi. Ei ehkä ois kannattanu koska iski aivan valtava matkakuume. Ja mikään kreeta tai kypros ei nyt käy kun haluan malediiveille ! Vähä pitäis ehkä säästää...vaivaset muutama tuhat ja tätä ois luvassa =) :





Nyt oon takasin vaimokkeen lämmössä herkkujen kera. Pitäis tenttiin lukee, mutta kohtahan alkaa iholla !!



Vähän lämpöö talven keskelle kiitos !
Kaikki wanhoihin ja penkkareihin tähtäävät, nauttikaa ! Se on ikimuistosta ja hetken kestävää=)

Ja finrexin, vicks, strepsils, bafucin. Tehkää minusta taas eheä. Aamen.


xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti