tiistai 19. helmikuuta 2013

TosihommaTiistai

Nyt taas tosi hommiin !!
Ensinnäkin kurkkukipu alkaa olla päihitetty ja eilen suuntasin viikon tauon jälkeen taisteluareenalle. Eilen ja tänää otin vähä rennommi ja herättelin lihakset talviunilta ja huomenna lähtee kunnon vauhdilla taas combatin tahissa taistelu kohti parempaa. Kyllä on taas bussissa kotimatkalla ollu ihanan raukee olo ku on päässy vähä kuntoilee. Nyku sais vie tän herkuttelun loppumaa=) kipeenä sitä antaa vähä itellee luvan lipsua ja vähä jääny päälle.. Vaimokkeelle tein kumminki selväks, että huomenna se on kurkku, porkkana, dippi ja me !


Sitten, eilen alkoi myös harjottelu, tosihommat sielläkin. Terveysasemalla ollaa sairaanhoitaja vastaanotolla ja siellä kyllä näkee juttuja sitte laidasta laitaa. Mut tosi mielenkiintone paikka, vois olla hyvinki sellane missä viihtyis valmistumise jälkee ku oon jo todennu ettei toi osastotyö oo oikei mulle luotua. Mutta jänskättää ku jossai vaiheessa pitäis sit ite ottaa niitä asiakkaita vastaa ja osata kysellä oikeita saatika mitä kaikkee pääsee oikein tekemään,jaiskistaaaaa !!!!
Ja btw, tosihommia tvssä, grein anatomia palaa ruutuun aivan pian. Valitettavasti näin yhden mainoksen enkä kyseistä päivää juuri muista, mutta ens kuun aikoihin ! ! ! i love it ! ! ! <3


Sitten muitakin tosihommia. Vihdoinkin meidän oppari alkaa edetä! Eilen saatiin uus aihe ja huomenna työelämäpalaveria ja ehkä si pikkuhiljaa pääsee suunnittelemaan. Syvä huokaisu sen suhteen ja ei muutakun kohti pelottavaa tuntematonta ! Aiheesta en viä viitti mitää huudella, mutta näihin suloisiin se liittyy hyvinkin läheisesti=)



Kaikille ihanaa alkanutta viikkoa! Minä jatkan taistelua itseni kanssa niin salilla kuin harjottelussakin! Sie on kyllä aika jänskääääää=)
Puhumattakaan taistosta ton opparin kanssa huhuuuuuhu..

Nauttikaa elämästä=)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti