perjantai 8. helmikuuta 2013

PerfectionPerjantai

Hejssan allihopa !!

Tänään käytiin äitin isin ja sotapoika miron kanssa syömässä fiinisti fransmannissa=) Broiler-vuohenjuustosalaatti oli aika makoista !!

Eilen oli ehkä maailman tylsin tiedon hankkimistunti ja kaikki keskitty aika olennaiseen - nettiseikkailuun. Ite sorruin myös ylläriylläri we<3it:iiii. Ja löysin sieltä parit iha ookoo hienot kynsikuvat.. Nyt ku sais kasvattaa kynsiä ja kikkailla kaikkee kivaa :::::)

 
                                   Lähetää aika vaatimattomasti liikkeelle. Kivaa kimallelakkaa.


                                                      Sit lisätää siihe kiva kukkanen.


                                        Kivaa erikoisuutta tuo tommone iha erilainen kynsi.


                                                                   Ja samaa meininkiä.


                                                     Timantit-juu ei mikään heikkous.


                                                             Tyylikästä hillitysti.


                                 Aivan ihanat !! Pakko saada noita muottijuttuja, mitä lie olivatkaan.


                                             Aika sekavaa, mut wou kuinka hienoja !

                                                   Ja kirsikkana kakun päällä..............


                                                                   PERFECTION !


Täytyis vaihtaa alaa. Joku hieno business nainen. Tommosta tän päivästä asua ja tälläsiä kynsiä..houkuttelevampaa ku eritteiseiset lökövaatteet ja tukka sykkyrällä, naama hikisenä. Se on tosi kuva kaikista fantasioista, deal with it :)





Jejeje. Viikonloppu alkakoon, vaikka sunnuntaina pääsee onneks hommiin taas=)
Huomenna juhlitaa mummun 70v synttäreitä !
Nyt Sannin kanssa salismaratonia ja kohta leffa, yhtä vielä odotellessa =)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti