Eipä oo tullu hetkee taas mitää laitettua, aijaijai..
Perjantaina löffäiltii kotona kun tuo yks lähti lauantaina viiko reissulle niin näki sitäkin=) Sain Sannilta myös aivan ihanan takin ku ei se sitä enää käytä. Oihitsi tykkään siitä suuresti=)!!
Pitää vaan keksiä joku kiva vastine, ehkä voisin ostaa jonku pikkujutun palkkapäivän koitettua..tiedoks Sannilleki;D
Lauantaina kävin porukoilla moikkaamassa kaikkia kun oli mummu ja pappakin kylässä. Sit näin Annaa ja Jennaa pitkästä aikaa Passionissa. Oli kiva jutella kuulumisia ja pelailtii vähä trivialia ja otettii toisistamme mittaa, tässä pientä esimakua kysymyksistä. Ja tietty helpoimmasta päästä !
Sit ens postauksessa vois skipata tän oma kuva kohan kokonaan=))
Tänään näin pitkästä aikaa myös Veeraa. Oli erittäin jebou=)!!
Tulin sen jälkee vie porukoille ja jään pitkästä aikaa tänne yhdeksi yöksi, sohva ja äitin tekemä ruoka toimii =)
Toivottavasti tuleva viikko on hyvä ja kaikki lomalaiset siitä nauttivat.
xoxo milja






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti