torstai 14. helmikuuta 2013

ThevalentinesdayTorstai

Happy valentines day !!
Ensiks vähä eilisestä ku en si saanukaa mitää illalla tehtyä=)


Koko päivä puhuttii oppariaiheesta, josta ollu kauhee stressi ku mitää ei olla keksitty.. Sit saatii vähä numeroita ja työelämäyhteys ja nyt pitäis alkaa miettii jotai vierotusvauvoihi liittyvää. Mielenkiintosta!!
Ja ei varmaa huomaa, mutta kurkkukipu senkun yltyyyyy !! helpme


Kotiin päästyäni olin iha poikki ja tentin luvun sijaa kattelin vähä nauhotuksia ja lepäilin, koska niinhä täytyy tehdä kun on kipee. Itteensähä ei saa rasittaa..




Dinner for me, yammy !

Sitten ihan tämä päivä=)

Koululla kävin tekee elvytyskokee Niinan kanssa. Pumpattii ja ventiloitii ja kyllähän se potilas hengissä pysy=) Harmi ku ei oo kuvaa tästä toimivasta tilanteesta, saatika sitten hienosta elvytystodistuksesta! Sitten jäätii Pian kanssa kattelee penkkareita ja muisteltii omiamme. Oli se vaa ihana viikko jonka muistaa aina=) 


TYKistä ois ollu hieno saada kuvaa, ku siellähä meki oltii. Mut tässä ny joku mistä tajusin ottaa kuvan. Oikeestiha ois pitäny päivystää tossa tienreunassa pussi auki valmiina nappaa nameja! Taidettii jopa kaks syödä.



Pian kanssa käytii myös vapaavalinnassa ostamassa halpoja kukkia=) Ruusu oli jonku alle 3€ ja kaks tulppaaninippua 5€. Ny on nättiä kukkia koti täynnä=) 


Ihanan vaimokkeen kanssa päätettii juhlistaa ystävänpäivää kunnon ruoan äärellä Amarillossa! Onneks oon noin mahtavan kämppiksen saanut<3

Vähä kuvaa meiän KUNNON ateriasta=)
omnomnom





Liian harvoin kyllä on tälläsiä päiviä, että oikeesti arvostetaan ystäviä. Kavereita on paljon, mutta kunnon ystäviä ei kyllä voita mitään. Tästä aiheesta vois jatkaa pidempäänki, mutta tää postaus ei loppuis koskaa=) vois joku kerta omistaa yhden täysin ihanille ystäville. Tää ois ollu loistava, mutta nii hienosti olin kuvia napsinu et piti ne tänne saada=)


Antakaa ystävienne tietää kuinka tärkeitä he teille ovat. 
Hyvää ystävänpäivää kaikille
ja varsinkin ihanille omille, joita ilman en pärjäisi
ja näillekin jotka voin liittää kuvaan täydellisesti .. =)
Love you <3

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti