Tänään on ollut huisi sunnuntai=)
Käytiin katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto ja ehkä nyt ois pieni hehkutus paikoillaan!
Loisto näyttelijät, mahti juoni, super hauska, koskettavakin. Suosittelen lämpimästi kaikille !
Meitsi jatkaa tän päivän viettoa ja toivottavasti kaikilla ollut rentouttava viikonloppu=)
Vierailkaa finnkinolla!!
xoxo milja

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti