maanantai 25. helmikuuta 2013

MalediivitMaanantai

Otsikko antaa ymmärtää enemmän. Ei, se on edelleenkin haaveissa, mutta jotai reissua pitäis saada !! Mietin vähän, et jos kesä lopussa tekis jonku tripin enne kouluje alkua jonneki suome rajojen ulkopuolelle. Hyvä tässä vaiheessa päättää ku siihe on monta kuukautta eikä mitää voi vielä varata:DD hahaha mut tuleepaha parempi mieli ku on jotai tavotteissa=) 

Reissun sisältöä saisi olla:



1. Aurinko.
Rantaloma tämmönen toisessa kädessä toimis aika täydellisesti. Se vois kuitenkin olla vaikka joku ihana kaupunkilomakin , esim Lontoossa, eiköhä sielläki vähä aurinko pääsis vilkahtaa. Ja tärkeintä on et sitä aurinkoo löytyy eniten kasvoilta!! Hauskaa pitää olla=)




2. Hyvä ruoka ja juoma.
Tämmönenki herkuttelu jonku shoppailureissun jälkee jossai coctailmestassa toimisi. Tai sama vaikka illalla rantakaupungin bajamajassa=)) miettikää bajamajaa vähän muuna kun se monen mieleen tulee=)




3. Maukas meininki.
En tiä vaatiiks tää selitettä=))




4.Vähäse glamour.
Tyttönä tykkää aina välillä tälläytyä enemmänki. Kaupunkilomalla voi aina mennä vähä hienommi syömää tai teatterii tai mitä vaaan, mut eiköhä sitä voi rantalomallaki jotai vastaavaa keksiä=)




5. Seura.
Matkasta parhaan tekee kuitenkin ihana, überhauska seura<3


Tästä minä tällä hetkellä haaveilen=)
ja haaveilu jatkukoon heinäkuulle jollon ehkä alotan mahollisuuksien mukaan toteuttaaki pikkuhiljaa jotain:D

Tällähetkellä kaipaa vaan elämää jotai uutta ja erilaista. Ollu jo turha pitkää tasapaksua.

Toivottavasti teilläkin välillä arjessa sattuu ja tapahtuu jotain odottamatonta ja ihanaa=)
xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti