keskiviikko 20. helmikuuta 2013

KombatKeskiviikko

Tänään alkoi uus elämä, ainakin yritys sellasesta. Eilen otin tän kunniaks loppuherku 


Ei muutaku viikoloppuja ja herkkuja odotellessa=) No eeei täysin, kävin pitkästä aikaa tänää combatissa ja oli kyllä huisin hauskaa, kyllä tää innostus tästä nousee vaa! Oli aika unelma lautasmalliki tänää ruoalla vaikka itse sanonki=) Panostettii Sannin kanssa oikeen kunnolla!



Tänää oli myös työelämäpalaveri opparista, joka suju hyvin ja tuli vähä parempi kuva tulevasta. Nyt oon aika innostunutkin siitä ja vähä tekis mieli alottaa jo=) 

Tää on nyt kyllä ihan turhaa liibalaabaa..koitan keksiä seuraavaks tänne jotai järkevääki:D hahahahahahahahah



Oujeeeeee

xoxo milja

2 kommenttia:

  1. Haha ihana Milja! Meitsin kesäkunnon pahin vastustaja on myös herkut..... Salilla viihtyisin tuntikausia reenatessa, mutta herkut. Kokeilin herkuttomuuttaa, se on ihan kamalaa ja oon nyt kieltänyt sen iteltäni :D väh. 1 herkku viikossa naisen tiellä pitää ;)

    VastaaPoista
  2. Oi että,ompa ihana saada kommenttia hahahahaa=DD Joo herkut tuo vähä liian suurta vastusta! Toi sun suunnitelma kuullostaa hyvältä;D Aattelin kans et nyt todellaki herkuttomat arjet ja viikoloppusin annan itelleni vähä jouston varaa ja perjantaihan lasketaan viikonlopuks, hihiii::)

    VastaaPoista