Tittidii !
Tähän päivää ei oo kuulunu muuta jännää ku hikipisaroita bodycombati tahtii=) Yllättäen pariin kertaan päivän aikana löysin itteni we<3it:sta. Kokosin tähän si jotai pieniä ja isompia vaatejuttuja mitkä pisti omaan silmään =)
Jakkuja kohtaan: syvä rakkaussuhde
Vähä blingblingiäki=)
Sit vähä rokahtavampaa
Ehkei ihan mun tyylistä, mutta cool !
Sitten kaikkea supersöpöä=))
Oi
Juhlameininkiä
Ens vuoden ilvesjuhlaan. Hehe.
Tidii.
Ehkä ensi elämässä<3
Iso sydän.
Lopuks viä tämmönen tukka kiitos =))
Kohta ollaan selvitty maanantaista, viikoloppua odottelessa:)!
xoxo milja




















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti