maanantai 14. tammikuuta 2013

MuodikasMaanantai

Tittidii !
Tähän päivää ei oo kuulunu muuta jännää ku hikipisaroita bodycombati tahtii=) Yllättäen pariin kertaan päivän aikana löysin itteni we<3it:sta. Kokosin tähän si jotai pieniä ja isompia vaatejuttuja mitkä pisti omaan silmään =)


                                                   Jakkuja kohtaan: syvä rakkaussuhde



                                                                 Vähä blingblingiäki=)



                                                               
                                                                Sit vähä rokahtavampaa


                                                         Ehkei ihan mun tyylistä, mutta cool !



                                                         
                                                             Sitten kaikkea supersöpöä=))







                                                                           Oi




                                                                  Juhlameininkiä

                                                          Ens vuoden ilvesjuhlaan. Hehe.
                                                                              Tidii.


                                                               

                                                                 Ehkä ensi elämässä<3


                                                                         Iso sydän.


  
                                                 Lopuks viä tämmönen tukka kiitos =))







Kohta ollaan selvitty maanantaista, viikoloppua odottelessa:)!

xoxo  milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti