GIRLS NIGHT OUT
Ajattelin vähän valmistautua iltaan muistellen kaikkia aiempia reissuja ja kommelluksia. Tässä muutama hauska säilynyt muisto menneistä =)
Ehkä vuoden helmein. Ilveksen itsenäisyys.
Normipäivä.
Hämeenkadun approt.
Deluxee.
Helsinki city calling.
Koulut loppu.
Huuruset pikkujoulut.
Blockfest.
Pyssytytöt.
Tuutilullat.
Katotaan jos tästä illasta syntyis yhtä ihania muistoja :)
Kaikille ihanaa viikoloppua!
Törmäillää hämpillä !!
xoxo milja



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti