perjantai 11. tammikuuta 2013

PardiPerjantai

GIRLS NIGHT OUT

Ajattelin vähän valmistautua iltaan muistellen kaikkia aiempia reissuja ja kommelluksia. Tässä muutama hauska säilynyt muisto menneistä =)


                                                Ehkä vuoden helmein. Ilveksen itsenäisyys.



                                                                        Normipäivä.


                                                              Hämeenkadun approt.


                                                                          Deluxee.



                                                                      Helsinki city calling.


                                                                       Koulut loppu.


                                                                Huuruset pikkujoulut.


                                                                          Blockfest.

                              
                                                                      Pyssytytöt.


                                                                       Tuutilullat.

Katotaan jos tästä illasta syntyis yhtä ihania muistoja :)
Kaikille ihanaa viikoloppua!
Törmäillää hämpillä !!


xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti