perjantai 4. tammikuuta 2013

PitkäPerjantai

Tänään heräsinki ajoissa hoitamaan asioita KELLOKUUSI!!!! Ysiltä olinkin sit jo kuola valuten linkosuon aamiasbuffetin kimpussa, Piakin tuli seuraks:) kun oltiin syöty hurrjasti alko ylläriylläri alelöytöjen etsintä. Ja kyllähän me kummatki kaikelaista löydettiin. Itseltä lähti ehkä vähä lapasesta koko touhu mut tuet tuli, mitä muutakaan voisin..


Ur & Penn:istä koskarista löysin paljon koruja. Tuommosen musta pannan, jonka avulla Pia pystyy laittamaan joku kerta mun tukkani kivasti, sittenpähän näette =) ! sit tavalliset isot timattikorvikset, kaikki muut on jostain kumman syystä aivan lakan peitossa, ja nuo pari rannekorua. Sitten löysin vielä tommosen rokahtavan korvakorun mikä oli aika mieletön ! Piban kanssa naurettii et mun viimeaikaset korut huomioiden on kuoriutumassa uusi rokkimimmi \,,/


  Kaikki noi korut makso yhteensä 17,45€!! Ei paha, kun kaikki oli puoleen hintaan =)

Sitten vielä ginasta löytyi seuraavaa;



Tosi kiva silkkisen oloinen aamutakki, söpö yöhamonen ja yösortsit! Ja kyllä ne ovat sortsit vaikkei tossa ihan siltä vaikuta :D Noi kaikki makso yhteensä 15€!! vaikka normisti se ois tehny 60€, young money cash money !!

                                                     Aamutakissa oli vielä kiva huppu =))

Oon myös syvästi koukussa we <3 it -sivustoon. Tänään sitä taas vähän selailin ja löysin aamuani piristäviä kuvia:) tässä pari;


 Ja HAHAHAHA tää viimenen :'DDDDD

Jeah. Nyt sit oottelen et pari murusta saapuu kotiin, ihanaa viikonloppua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti