Kamalasta pakkasesta huolimatta oli aivan huisin ihana ilma. Kaupungissa otin sitten vielä Hämeensillalta kuvan ku oli niin nätin näköstä=) Nää kuvat vois tosin olla vähä tarkempiaki mut kuljen ton iPhone 4 Sn kanssa amatöörinä=)
Mutta kuka täältä Tampereelta nyt haluis muuttaa pois. Paras paikka !!
Mentiin Pian kanssa tosiaan vapaapäivän kunniaks halpoihi leffoihi jo kello 12! Empä oo ennen noi aikasi ollu leffoissa, aikamoine mummonäytöshä se oli, hehe=) Täytyy kyllä silti sanoo, että oli hyvä leffa. Alussa vähän kesti päästä kärryille ja lopetus oli mielestäni huono. Tai just semmonen "ei tää voi loppua näin", mutta hirvee kivoja ja ihania tommoset vanhan ajan leffat=) Naiset sai elää prinsessapäivää joka päivä hienoissa mekoissa ja kampauksissa ja ihmiset käyttäyty niin siveellisesti. Toista se on nykyään, if you know what i mean !
Käytiin sitte salilla vähän rehkimässä ja salaatilla kruunamassa tääkin päivä! Sokokselta ajattelin vähä alehyllystä ostaa meikkejä ja pari normaalihintasta ja aattelin et ehkä joku 20 menee, nii järkytyin kassalla ku neitokainen sano: 30€! Huhuu, meni pasmat ihan sekasi. Kallista olla nainen=)
Ostin tommosen sivellinsetin, ripsientaivuttimeen noita pehmusteita, kirkkaan kynsilakan, luomiväripaletin, vaaleenpunasen huulipunan, valkosen kajaalikynän ja tommose nestemäisen mustan. Tarpeeseen tulee!
En oo mikää tietokoneihmine eikä tää nyt suostu menee tohon vieree niinkun yleensä.. Ehkä tää hämmästy Syrjän komeudesta. Nii tossa siis mä ja Martsa, otettii eka yhteinen kuva meistä =)
hohohhohoo
xoxo milja









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti