torstai 10. tammikuuta 2013

TehoTorstai

Vapaapäivä. Kuinka ihanaa nukkua luvan kanssa pitkään!! Tästä on hyvä alottaa pitkä viikonloppu =)



Vilan paita alesta 8,08 €


Käytiin Pian kanssa vähän salin puolella tänään=) Pialla oli uus himotreeniohjelma ja kokeilin sitä pikkase siinä samalla. Sitten piti mennä sh'bamiin mutta se oli peruttu tältä päivältä, heart broken ! Tykkään käydä enemmän eri jumpilla, mutta näköjään näitä tilaisuuksia varten joku toimiva saliohjelma ois ihan käytännöllinen. Oli meillä silti mukavaa niinkun näkyy =)



Illalla tsekattiin Sannin kanssa tänään alkanut Isän tyttö -sarja. Haha, se olikin aika hauska:D hieman ronskia huumoria, mut mahtia ! Eiköhä ens torstainaki käännetä subille klo 19.30. Ja mukaan pääsee vielä hyvin; poitsu sai murhaajaäidiltä puolvuotiaan Princess Beyoncen, kun se äippä joutu sähkötuoliin. No poitsu vie princessiä kauppakärryissä ja ruokkii kumihanskan avulla. Ihastu kassatyttöön ja sai mielenkiintoset vanhemmat puolelleen Princessin kasvatuksessa. Ihan mielenkiinnolla tullaan täällä seuraamaan millaseks pikku neitonen kasvaa =) !



                                                Nyt iltapalaks vielä herkkua, omnomnom !



Huomenna haen uuden topin, jumppailen ja luvassa girls night out !
Päivällä voisin koittaa tänne keksiä iltaa valmistavaa päivitystä =)
Vielä yks päivä ja monella muullakin koittaa kauan odotettu viikoloppu, oujea !!

xoxo, milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti