torstai 24. tammikuuta 2013

TöttörööTorstai

Määhän asun iha koulu vieressä. Tai kävelen tästä 20minuuttia. Sit mun ripsarilla ja ripsillä on joku ongelma, että tuolla pakkasessa ne tikkusuoristuu täysin. Laitan si aina vasta koulussa ripsarit. Aamulla oli aikaa mukavasti:


Päivällä kävin jumpassa, sh'bamissa pitkästä aikaa! Oli ihanaa=) sit jäin vielä eilisen mystiselle lihastunnille, joka oli abs30. Puol tuntia keskivartalon lihaksistoon keskittymistä. Tuntien jälkee oli vähä aikaa ennen bussin tuloo joten eksyin tigeriin... ja mitäs sieltä löytyikään! Oli pakko ottaa ku sydän ihan suli. En tiä mikä tossa pinkissä ja timanteissa nii innostaa=)


Samalla reissulla kävin postissa... Käytiin Pian kanssa jokunen aika sitten Nellyn ilmaiset korkkarit tilaisuudessa. Tai siitä on jo sen verra aikaa ettei nimestä oo muistikuvia.. Mut ilmaset kengät sieltä sai valita:D Kolme vaihtoehtoo, enkä ees muista mimmosia laitoin, no nyt sit omani saapui. Jollain ihmeen säkällä sain samanlaiset mitkä Pia sai kuukausi sitten mutta eri väriset:D Niillä sitte opetellaanki kävelee enne kesää ku en tommosia oo jaloissani tottunu pitämään=)







Semmoista tänään,
kaikki taistelee vielä huomiset koulut ja työt ja sitten saapuu kauan odotettu viikonloppu!!
enjoooy=)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti