Määhän asun iha koulu vieressä. Tai kävelen tästä 20minuuttia. Sit mun ripsarilla ja ripsillä on joku ongelma, että tuolla pakkasessa ne tikkusuoristuu täysin. Laitan si aina vasta koulussa ripsarit. Aamulla oli aikaa mukavasti:
Päivällä kävin jumpassa, sh'bamissa pitkästä aikaa! Oli ihanaa=) sit jäin vielä eilisen mystiselle lihastunnille, joka oli abs30. Puol tuntia keskivartalon lihaksistoon keskittymistä. Tuntien jälkee oli vähä aikaa ennen bussin tuloo joten eksyin tigeriin... ja mitäs sieltä löytyikään! Oli pakko ottaa ku sydän ihan suli. En tiä mikä tossa pinkissä ja timanteissa nii innostaa=)
Semmoista tänään,
kaikki taistelee vielä huomiset koulut ja työt ja sitten saapuu kauan odotettu viikonloppu!!
enjoooy=)
xoxo milja







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti