keskiviikko 30. tammikuuta 2013

KaunisKeskiviikko




Once upon a time..näin ovat meidän kaikkien tarinat alkaneet. Täynnä hyvää uskoa ja toivoa oman tarinansa seuraavasta kirjottamattomasta sivusta. Välillä kuitenkin tuntuu, että oman tarinan suunta on lähempänä vanhoja kansantarinoita, karuja ja raakoja, grimmin saduiksi johtuneita.
Kaikki kauniit disneyn tarinat on kai mennyt jo jakoon.



Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä?
Ovatko muutkin yhden silmäyksen avulla varmoja miehestä, joka tuo heille ikuisen onnen. Ovatko muutkin valmiita uhraamaan oman elämänsä täysin toisen vuoksi - ja kumman kuuluisi olla siihen valmis.



Voiko olla rakkautta, jonka etsimiseen tekee kaikkensa?
Ovatko muutkin valmiita koluamaan koko valtakunta yhden tytön vuoksi? Ovatko muutkin suotuja hyvillä haltiattarilla - entä miten niitä voi kutsua.




Voiko olla rakkautta, jota ei alkuun ole tarkoitettu?
Ovatko kaikki miehet valmiita taistelemaan tytöstään muita vastaan? Ovatko jokaisen taikalamput vain kolmeen toiveeseen tarkoitetut - entä jos elämältä toivoo enemmän.



Voiko olla rakkautta, joka herättää sinut taas eloon?
Ovatko oikeat suudelmat jonkin uuden alku? Ovatko pahuuden voimat voitettavissa vain rakkaudella - ja ennen kaikkea, missä mies, joka haljaa vielä kuoltuasikin huuliasi.




Kysymyksiä lienee liikaa. Ja onko tarinassasi ollenkaan kirjoittamattomia sivuja? Jos kaikki on jo valmiiksi päätetty ja elät tarinassa jonka suuntaa ei voi muuttaa. Toivottavasti Disney on suonut meille yhtä kauniita tarinoita kuin muillekin prinsessoilleen. 
Ehkei omia tunteitaan tarvitse liikaa tutkia, kirjoitetuilta sivuilta tunnemme mikä on oikea suunta.





xoxo milja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti