Tänään otin askeleen taas lähemmäs normielämää tän joulurauhan jäljiltä:) Ihan kiva taas tehdä jotain eikä vaan löffiä kotona suklaiden keskellä. Nopsaa kimpsut ja kampsut kasaa ja matka keskustaa pysty alkaa
käytiin pian ja niinan kaa ensin vähä salaatilla sokoksella. Siellä on ehdottomasti parhaat salaatit ja tänään saatiin kunnon annoksetkin!!
Tuo kinkku-mozzarella salaatti on ehdoton ykkönen !!!!
Sitten käytiin vähä ale-ostoksilla, että ruoka ehtis laskee ennen hirveetä saliurakkaa. Käytiin ginassa ja siellä meniki vähä aikaa ku löyty kaikelaista kivaa. Lopuks sit kumminki moni jäi hyllyyn ja otin vaan rannekorun. Toi oli mielestäni aika magee ja vielä puoleenhintaan. Käytän vaan hopeita koruja ja helppo yhdistää muide rannekorujen kanssa :)
Gina tricot -50% , about 7€.
Salilla meillä menikin sit melkein 1,5 tuntia. En tiiä oliko tollasella pelleilyllä jotain tekemistä asian kanssa:) Mut lopuks reenattii kolmisi yhessä vapaassa salissa ja oli hauskaa vaihtelua.
Kotona vielä aattelin askarrella taas uudet kynnet ku nyt lomilla niin pystyy vie tekeenki
Sanni lähti porukoille ja mulla jatkuu nyt löhöily ilta. Karkumatka suklaiden keskeltä ei ollutkaa hirveen loistokas =) Kivaa iltaa kaikille!!







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti