Tänään on kiireitä, enkä kerkiä käymään salilla.. Aamulla oli kuitenki vähä ylimäärästä aikaa joten päätin tutkia youtubee ja ettiä sieltä mahollisen kotitreenin itselleni. Tein parin videon treenin enkä uskonut kuinka kuollut voisin olla=) Kannattaa kokeilla, oli melkosen tehokasta!!
CLICK HERE ! Tästä ensin vähän lämpöö päälle..
CLICK HERE ! Ja sit tästä vähä lihaksiä lämpösiks!
Kohta ollaan kaikki victoria's secrettejä ;)
xoxo milja

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti