Tässä kuva mun pienestä meikkinurkkauksestani =)
Olkkarin ihana kynttiläasetelma
Löffinurkka
Tv nurkkaus
Minä ja Sanni =)
Pikku heposeni
Vähän ledihenkeilyä
Ja äitiltä saama ihana lappunen <3
Osa kuvista @ Milja/Sanni/Pia. Ottakaa siitä si selvää =)
Jeij=) tänään kävin sitten kuitenkin sh'bamissa !! Oujee tää on menoo tää!! Unohin myös avaimet kotiin ja oli sitten niiin mukavaa kolme tuntia venailla, että Sanni pääsee päästään mut kotii. Onneks sain kumminkin kivaa seuraa=)
xoxo milja

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti