tiistai 8. tammikuuta 2013

TunnelmallinenTiistai

Ajattelin laittaa hieman kuvia meidän kodista, ihan vain noin huvikseen=) Kuten oon täällä jo puhunu, tykkään tästä meidän kodista aika paljon. Kokoajan siitä tulee kodinomasempi ku saa kaikkia pieniä yksityiskohtia aikaseks. Tässä ny muutama pikku kuvanen tiistain iloksi =)








                                            Tässä kuva mun pienestä meikkinurkkauksestani =)



                                                       Olkkarin ihana kynttiläasetelma



                                                                         Löffinurkka


            
                                                                         Tv nurkkaus



                                                                      Minä ja Sanni =)



                                                                     Pikku heposeni



                                                             Vähän ledihenkeilyä



                                                       Ja äitiltä saama ihana lappunen <3

Osa kuvista @ Milja/Sanni/Pia. Ottakaa siitä si selvää =)




Jeij=) tänään kävin sitten kuitenkin sh'bamissa !! Oujee tää on menoo tää!! Unohin myös avaimet kotiin ja oli sitten niiin mukavaa kolme tuntia venailla, että Sanni pääsee päästään mut kotii. Onneks sain kumminkin kivaa seuraa=)

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti