sunnuntai 13. tammikuuta 2013

SiistiSunnuntai

Viikolla oli orhaa koulussa, kun pisteltiin i.d pistoksia. Piti olla lakat poissa mut vähän jäi kynsien leikkuu vähemmälle,hups=) ens orhaan on sen verran aikaa, että päätin sunnuntai illan iloks piristää elämääni pinkin voimin !

Tästä lähettii ja kuten näkyy kynsien pituus ja kaikki muukin on piloilla,mut nou hätä


Vähän levittelin pinkeistä pinkeintä lakkaa kaikkialle


Ja sitten glitteriä päihin ja päällylakka ja tsädäm !!


Aika pikaversiot hoohoo.

Tää niin ihana pitkä viikoloppuki näyttäis jo olevan lopuillaa.. Yhessä ohana postauksessani kohtasin stitchin taas. Iphoneen on niitä kuoria ja haluisin semmoset::)! Jos joku tietää jonku helpon paikan mistä niitä vois saada nii ois ihana kuulla =)


On se niin suloinen =)
Tänään on jumppailtu ja nyt luvan kanssa rentoutumaan!

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti