maanantai 21. tammikuuta 2013

MahtialeMaanantai

Ylläriylläri löysin itteni taas haaveilemassa uusista vaatteista..=) Bubbleroomilla on ihan hyvät alet ja aattelin koota tänne pari mukavaa =)

   39,90 28€



 
                                                                             44,90 31€



                                                                          67,90 48€



                                                                          33,90 24€




                                                                        67,90 48€




                                                                            78,90 55€


                                                                       78,90 55,90€



                                                                         78,90 44,90€


                
                                                                         67,90 44,90€






Maanantai, koulua ja jumppaa ja ostin ginastakin vitosella mekon! siitä kuvaa sitten myöhemmin;)
kivaa viikon alkua kaikille!!

xoxo milja






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti