Ylläriylläri löysin itteni taas haaveilemassa uusista vaatteista..=) Bubbleroomilla on ihan hyvät alet ja aattelin koota tänne pari mukavaa =)
39,90 28€
44,90 31€
67,90 48€
33,90 24€
67,90 48€
78,90 55€
78,90 55,90€
78,90 44,90€
67,90 44,90€
Maanantai, koulua ja jumppaa ja ostin ginastakin vitosella mekon! siitä kuvaa sitten myöhemmin;)
kivaa viikon alkua kaikille!!
xoxo milja
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti