Mulla on hajuvesi aivan finito. Ei tuu pisaran pisaraa enää, yyh. Joku uus pitäis löytää ja ajattelin jos uskaltais kokeilla jotain uutta välillä. Mullahan on ollu jo monta vuotta käytössä tuo Versacen Bright Crystal.
Ei siinä mitään, tykkään tosta kyllä tosi paljon =)
Sit hieman ehkä vahingossa kävin tuoksuttelemassa Sannin uusia hajuvesiä ja hupsista. Rakastuin !!!
Meinaan tähän! Mutta unelmani pirstaloitui hajuvesihyllyllä, 30ml 50€ !! Ei ihan opiskelijabudjetin suosimaa.. Jospa joku ihme tapahtuis=)
Tuoksuttelin sit vähän muitakin ja löysin kyllä yhden toisenkin hyvän tuoksuisen
Ehkä voisin harkita tätä! unohdin kyllä katsoa hinnan ku järkytyin tosta mun uudesta lempparista niin paljon. Ehkäpä eksyn Kicksin hyllylle vielä joku päivä tuoksuttelemaan ja pian. Pakko tuoksua hyvältä ja pian =)
jeejee
xoxo milja




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti