päiväni kuvina:
Huomenta Tampere !
Aamupala.
Koulussa tartuntatauteja.
Mummula reissulta tuliaisia.
Siivouspäivä!
Puhdasta ja lemppariohjelma alkakoon!
Jewelry.
Hej tjej.
Aurinkooo. 45min sh'bam ja 45min sali. Oujee!!
Haba.
My ride.
Showertime.
- Tässä välissä hävettävän suuri ja syntisen hyvä pancho ateria sekä T Y T T I <3 ! -
Huomenna koitetaan tehä Tytin kaa ehkä tänne jotain;)
Ihanaa viikoloppua kaikille!!
xoxo milja

















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti