perjantai 25. tammikuuta 2013

PäivänikuvinaPerjantai

Tonight Mibalandia presents,
päiväni kuvina:


                                                                 Huomenta Tampere !
                                                                         Aamupala.
                                                             Koulussa tartuntatauteja.
                                                             Mummula reissulta tuliaisia.
                                                                      Siivouspäivä!
                                                  Puhdasta ja lemppariohjelma alkakoon!
                                                                            Jewelry.
                                                                            Hej tjej.
                                                                        Aurinkooo.
                                                     45min sh'bam ja 45min sali. Oujee!!
                                                                             Haba.
                                                                              My ride.
                                                                         Showertime.


- Tässä välissä hävettävän suuri ja syntisen hyvä pancho ateria sekä T Y T T I <3 ! -

                                                   Sannin tekemä ylläri, omnomnom!!



Huomenna koitetaan tehä Tytin kaa ehkä tänne jotain;)
Ihanaa viikoloppua kaikille!!

xoxo milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti