Suuntasin Pian kanssa tänään salille ja suurien uhkailujen seurauksena otin ensimmäistä kertaa lapun bodycombat tunnille. Suoraan sanoen varmana tulevaan kuolemaan=) Ennen tunnin alkua venyteltiin vähän aikaa ja sanoin Pialle, että tästä alkaa kunnon kuntokuuri. Pia lupasi heikkoina hetkinä olla valmiina kovien sanojen kanssa. Aina sitä toivoo salilla, että se jossain näkyiskin. Mutta suurinta pudottajaa ja jutan superdiettejä katsoessa on tajunnut, että tuloksia saa vaan aikaan kun oikeesti laittaa itsensä koville. Nyt päätin, että tulen laittamaan itseni koville ja tämän päiväinen tunti oli siihen hyvä alku !! Rantakunto 2013 täältä tullaan !!
Näiden ajatusten kanssa etiäpäin =)
Illalla sitten söin vielä kotona superhyvän patongin, omnomnom, täytyy ruveta useemminki semmosta väsää:)
Kivaa alkanutta viikkoa kaikille. Huomenna salin kanssa välipäivä, kiireiden ja tulevien lihaskipujen vuoksi:) Mutta jotta kaikki ottais tän ees hiukan vakavammin niin keskiviikkona se jatkuu huomisenki eestä !!
xoxo, milja






JEEE!
VastaaPoistaei muutakun hommmmiiin :)!!
VastaaPoista