Itse olen opiskelun aikana tavannut hyvin erilaisia ihmisiä kaikin puolin. Erilaisten silminnähtävien erilaisuuksien perusteella on monien hirveän helppo tuomita ja olettaa omiaan. Ihmisten olisi kuitenkin hyvä katsoa pintaa syvemmälle, josta kuoriutuu juuri sitä niin normaalia. Ihania persoonia, elämäniloa ja vilpittömyyttä.
Ja vaikka monet kannattavat samanlaisuutta, juuri ne pienet erot meissä kaikissa tekevät meistä mielenkiintoisia ja arvokkaita.
"Ohana on perhe. Perhe on ketään ei jätetä yksin tai hylätä."

http://www.youtube.com/watch?v=gLd40ddnN7c
VastaaPoista