keskiviikko 23. tammikuuta 2013

KunnonKeskiviikko

Tänään heräsin happyhappy=)<3 kunnes karu arki iski koulun nähdessäni. Koulun jälkeen yllättäen poikettiin Pian kanssa kaupoilla ja löytyhän sieltä kotiin tuomisiakin, hehe.

 Käsivoide on aina tarpeen, varsinkin valitulla opintielläni.. ja talvella kädet kuivuu muutenkin. Harjotteluissa sitä ois aina hyvä että kädet ois terveet ja ehjät ettei oo mitää infektioreittejä. Sitten ostin vielä tavallisen vartalorasvan. Kummatki tuubit oli 3€/kpl Stockamannilta.

 Kulmakynä lähti kans mukaan. Tuosta oon tykänny enkä nyt oo vaihtamassakaan=) 7,50€.

Löysin myös IHANAN globalin pikku pussukan. Sisälle saa laitettua kortteja ja siinä on kaks taskupuolta. Kätevän kokone ottaa mukaa ku ei oo suurempia kantamuksia. Oli vaan 6,50€ Stockmannilta, aiai =))

Sitten oottelin joululahjan saapumista: oma pesukone! Tossa se ois paketeissa eteisessä ku ei ihan ole habaa eikä taitoa sitä tonne viritellä. Taitavaa miestä odotellessa.

                                                  Nämä viihdytti pesukonetta odotellessa!!




Jeejee. Illalla hirvee ahkerina mentii Sannin kanssa Combattii. Si aateltii jäädä venyttely tunnille minne Piakin tuli. Siellä ilosena toisellekin naiselle mainostin et joo nyt alkaa venyttely, tekee hyvää tän tunnin jälkeen. Sitte haettii jotkut ihme keinutyynyt ja ihmeteltii et mihis näitä käytetää venyttelyssä, varmaa jotai rentoutumista.. No sitte alettii tasapainottelee sen päällä ja tekee kaikemaailma ihmelihasliikkeitä ja naurettii ittemme kipeiks rentouttavassa venyttelyssä=) Voin kertoa et on semmone olo et on tehny kyl juu jotain!!


Perjantaina ilokseni saapuu Tyttiiiiii<3
Vielä pari koulupäivää ja sisko saapuu,ihanaa!!
-best friend is a sister that destiny forgot to give you-
tai jotenki noi se meni=)

xoxo milja

2 kommenttia:

  1. <3 huomenna!! toi lause on niin meidän! jihuuuu! ja taas oot shoppaillu sinä senkin ;) -sisko

    VastaaPoista
  2. Ihan kohta<3!!! Tiedän,mulla on varmaa joku shopaholic syndrooma:D!!!! Mutta se on meidän lause täysin,sisko on vastassa;)

    VastaaPoista