Hei kaikille !
Ajattelin keksiä jotain uutta tälle uudelle vuodelle. Monesti oon miettinyt, että blogin tekeminen vois olla ihan hauskaa. Yksi parhaista kavereistani, Pia, kirjoittaa blogia (extra attention) ja sen synnyn seuraaminen on ainakin ollut hauskaa. Ihan mielenkiinnolla tässä mietin, että miten tänki huisin hauskan idean kanssa käy =)
Olen siis Milja, mibaks nuo jotkut huutelee. Asun Tampereella ihanan
kaverini Sannin kanssa ihanassa pikku kolmiossa. Muutettiin tähän
lokakuun alussa ja ollaan molemmat tykätty tosi paljon.
Samettisen suloinen Sanni.
Meidän ihana koti ja lempparisarja alkamassa!
Opiskelen siis sairaanhoitajaksi. Koulu on tuntunut kivalta, vaikken oikein tiedäkään mitä sitä isona haluisi sitten tehdä=) Vielä ois 1,5 vuotta jäljellä ja suuntautumisvaihtoehdoksi valitsin juuri lapset ja nuoret.
Näitten tyttöjen avulla ollaan selvitty hoitotieteestä sun muusta :)
Oma elämäni koostuu oikeastaan koulusta, kavereiden kanssa olemisesta ja joskus koitan käydä salillakin. Sh'bam on ihan mahtava tanssitunti ja sit on ihan kiva pitbullin ja cheekin vauhdissa juosta juoksumatolla! Oon ollut aikasemmin maailman surkein kokki, mutta nyt oon ehkä kehittynyt hieman. Enää ei syty leivinpaperit tulee eikä kalapuikot pala, ainakaan niin pahasti =)
Uskon että loput selviää jatkossa! Tällä hetkellä oon tän suhteen ainaki aika innoissani=)
We'll seeee !
Tässä vielä pikku kuva musta :)))




Jee jee, mä ainakin lueskelen sua muru! Oon kans miettinyt sitä omaa, jos sitä tän vuoden puolella sais iteki aikaseks...
VastaaPoista-Minde
jeee kiitos minde<3 mää oon tästä iha innoissani! kannattaa ehdottomasti kanssa,odottelen sitä:)!
VastaaPoista